کد خبر : 1831908 | 12 تیر 1401 ساعت 23:53 | 39.4K بازدید | 23 دیدگاه

جواب منفی گاوی به بارسا؛ رقم را بالا ببرید

گاوی، پدیده جوان بارسلونا، پیشنهاد اول بارسلونا برای تمدید قراردادش را رد کرده و خواهان دست‌کم دو برابر شدن مبلغ پیشنهادی شده است.

جواب منفی گاوی به بارسا؛ رقم را بالا ببرید

به گزارش "ورزش سه"، بعد از چند ماه مذاکرات بین بارسلونا و پدیده جوان این تیم، گاوی، با هدف تمدید قرارداد او، بارسلونا سرانجام اولین پیشنهاد رسمی خود را به او ارائه داده. پیشنهادی که شبکه تلویزیونی Beteve در بارسلونا می‌گوید از سوی گاوی رد شده است.

1724870

شبکه تلویزیونی Beteve در کاتالونیا اعلام کرد بارسلونا در این پیشنهاد به گاوی گفته که در ازای تمدید قرارداد، هر فصل 2 میلیون یورو دستمزد دریافت خواهد کرد. اما گاوی این پیشنهاد را فورا رد کرده و در مقابل پیشنهاد خود را ارائه کرده. پیشنهاد گاوی دست‌کم دو برابر مبلغ پیشنهادی باشگاه بوده.

گاوی در حال حاضر، هر فصل 1 میلیون یورو از بارسا دستمزد می‌گیرد. با اینکه بارسا حاضر شده رقم دستمزد او را در پیشنهادش دو برابر کند اما ستاره جوان بارسا با توجه به درخشش در پیراهن بلوگرانا می‌داند که دست بازتری برای مذاکره دارد و به همین خاطر برای دریافت دستمزدهای بالاتر تلاش می‌کند.

1724871

بر اساس گزارش این شبکه تلویزیونی، گاوی به بارسا اعلام کرده که قراردادی دست‌کم 4ساله می‌خواهد. خلاصه پیشنهاد گاوی برای تمدید با بارسا از این قرار است:
قراردادی چهارساله که دستمزدش در هر فصل افزایش پیدا کند
سال اول: 4 میلیون یورو
سال دوم: 5 میلیون یورو
سال سوم: 6 میلیون یورو
سال چهارم: مذاکرات مجدد بر اساس عملکرد بازیکن

دیدگاه‌ها