کد خبر : 1829014 | 23 خرداد 1401 ساعت 23:02 | 39.7K بازدید | 6 دیدگاه

دوراندیشی بارسا؛ ارزش گاوی، یک‌شبه دو برابر شد

باشگاه بارسلونا که نگران از دست دادن پدیده جوان خود، گاوی، است بند آزادسازی او را دو برابر کرده و از 50 میلیون یورو به 100 میلیون یورو رساند.

دوراندیشی بارسا؛ ارزش گاوی، یک‌شبه دو برابر شد

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر، آینده پدیده جوان بارسلونا، گاوی، یکی از حاشیه‌های پر سر و صدای فوتبال اسپانیا بوده. قرارداد گاوی با بارسا در پایان فصل آینده منقضی می‌شود و مذاکرات نمایندگان او با باشگاه بر سر تمدید قرارداد جدید چندین ماه است که ادامه دارد بدون اینکه به نتیجه برسد.

بر اساس گزارش رسانه‌ها در اسپانیا، پیشنهاد اولیه بارسا توسط تیم گاوی رد شده و نمایندگان او به‌دنبال دستمزدی معادل دست‌کم 5 میلیون یورو در هر فصل هستند. بن‌بست در مذاکرات باعث شده باشگاه‌هایی مثل لیورپول و منچسترسیتی به این نتیجه برسند که احتمال جذب گاوی برای‌شان وجود خواهد داشت. هر دو باشگاه انگلیسی اعلام کردند که حاضر به پرداخت بند آزادسازی قرارداد فعلی به مبلغ 50 میلیون یورو هستند.

1692055

اما به گزارش مارکا، بارسلونا برای دور کردن مزاحمت دو باشگاه انگلیسی، بند آزادسازی گاوی را دو برابر کرده و به 100 میلیون یورو افزایش داده است. علت اینکه بارسا موفق به انجام چنین کاری شده این بود که در یک بند از قرارداد گاوی ذکر شده که در سال پایانی قرارداد، بند آزادسازی 2 برابر خواهد شد. بارسا با استناد به این بند به لیورپول و سیتی اطلاع داده که پیشنهاد 50 میلیون یورویی، فایده‌ای برای‌شان نخواهد داشت.

در روزهای اخیر رسانه‌ها اعلام کردند بارسا اگر بتواند قرارداد گاوی را تمدید کند، اتفاقی که مدیران کاتالان به آن مطمئن هستند، بند آزادسازی او را در قرارداد جدید 1 میلیارد یورو تعیین خواهد کرد تا از این پس خیالش از بابت مواجهه گاوی با وسوسه باشگاه‌های دیگر راحت باشد.

دیدگاه‌ها