کد خبر : 1831914 | 13 تیر 1401 ساعت 08:37 | 5.1K بازدید | 5 دیدگاه

جدایی کلانتری از نساجی منتفی شد

نساجی شاید در بین 16 تیم لیگ برتری در فصل جاری کمترین تغییر را داشته باشد و به نوعی با همان تیم فصل گذشته وارد جدول بازی ها شود.

جدایی کلانتری از نساجی منتفی شد

به گزارش "ورزش سه"، تنها بازیکنی که از جمع نساجی جدا شده مرتضی منصوری مدافع راست این تیم بوده که با نساجی قرارداد یک ساله داشت و با پایان این قرارداد راهی شهر رفسنجان شد تا شاگرد محمد ربیعی شود. جدایی مجتبی ممشلی از ترکیب نساجی هم با نظر طرفین بود و شاید در آینده تنها بازیکنی که نساجی از دست دهد کریم اسلامی باشد؛ مهاجمی که فصل گذشته 7 گل در لیگ برتر و یک گل در جام حذفی برای نساجی به ثمر رساند و به نوعی تاثیر گذارترین بازیکن تیم مازنی به شمار می رفت. او در چند روز اخیر در تمرینات تیم نساجی حاضر نبود و با وجود اینکه یک فصل دیگر با مازنی ها قرارداد دارد می تواند با پرداخت بخشی از مبلغ قرارداد جدید خود اردوی تیم نساجی را ترک کند.

اما باشگاه نساجی در تازه ترین اقدام قرارداد دو بازیکن باتجربه خود یعنی مسعود شجاعی و ایوب کلانتری را که هر دو در پست 10 توپ می زنند به مدت دو فصل دیگر تمدید کرد. ایوب کلانتری فصل گذشته بازی های بیشتری  به نسبت مسعود شجاعی برای تیم نساجی انجام داد و زننده گل های حساسی هم برای تیم نساجی بود که می توان به گل سه امتیازی او در بازی با ذوب آهن و گل نجات بخشش در بازی با صنعت نفت اشاره کرد و به همین خاطر مورد توجه چند تیم قرار گرفته بود اما در نهایت ترجیح داد قرارداد خود را با تیم نساجی به مدت دو فصل دیگر تمدید کند.  

نساجی تا به این جای کار به عنوان بازیکن جدید تنها علی شجاعی و محمد شریفی را از تیم پرسپولیس به ترکیب اضافه کرده است و می تواند 5 خرید دیگر داشته باشد. بعید به نظر می رسد این باشگاه نظری مبنی بر حضور بازیکن خارجی در اردوی تیم داشته باشد و خریدهای بعدی حمید مطهری هم بازیکنان داخلی خواهند بود.

دیدگاه‌ها