کد خبر : 1831924 | 13 تیر 1401 ساعت 09:52 | 22.9K بازدید | 16 دیدگاه

هشدار یونایتد به رونالدو: باید به تور پیش فصل بیایی!

مدیران منچستریونایتد همچنان هیچ تصمیمی برای فروش کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، ندارند.

هشدار یونایتد به رونالدو: باید به تور پیش فصل بیایی!

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو در روزهای اخیر جنجال بسیاری را در فوتبال اروپا و لیگ برتر انگلیس به راه انداخته است. 
این بازیکن پرتغالی که سال گذشته از یوونتوس جدا شد تا راهی منچستریونایتد شود، تنها پس از سپری کردن یک فصل با تیم سابقش، خواهان ترک اولدترافورد شده و مدیران این باشگاه را  هم از تصمیمش مطلع کرده است. 
گفته می‌شود شرایط نه چندان خوب یونایتد در فصل گذشته و همچنین عملکرد ضعیف این تیم در پنجره نقل و انتقالات تابستانی باعث شده که این بازیکن چنین تصمیمی بگیرد. 
نام بسیاری از باشگاه‌های اروپایی از بایرن مونیخ و چلسی تا رم و ناپولی در کنار نام این بازیکن در روزهای اخیر به گوش رسیده و باعث نگرانی مدیران یونایتد شده است. 

1706961
حالا روزنامه انگلیسی دیلی میرر مدعی شده که مدیران این باشگاه به رونالدو هشدار داده‌اند که باید در تور پیش فصل شیاطین سرخ حاضر باشد و این تیم را همراهی کند. 
این در حالی است که روز گذشته نیز اعلام شده بود که موضع یونایتد در قبال فروش این بازیکن کاملا مشخص است و آنها به هیچ وجه تصمیمی در این باره ندارند. 
برخی از رسانه‌های انگلیسی مدعی شده‌اند که یونایتد تماس‌هایی با مدیر برنامه پائولو دیبالا هم داشته تا به خواسته اریک تن‌هاخ این بازیکن را به خدمت بگیرد. مذاکرات با فرانکی دی‌یونگ هم از مدت‌ها قبل آغاز شده اما هنوز به نتیجه نرسیده و همین یکی از دلایل جدی ناراحتی رونالدو است.

دیدگاه‌ها