کد خبر : 1831930 | 13 تیر 1401 ساعت 10:21 | 93.2K بازدید | 18 دیدگاه

انقلاب ژاوی: این شش بازیکن باید بروند!

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، تصمیم دارد شرایط جدیدی را برای فصل آینده در تیمش ایجاد کند.

انقلاب ژاوی: این شش بازیکن باید بروند!

به گزارش "ورزش سه"، حضور ژاوی در باشگاه بارسلونا با پروژه ورزشی جدید در این تیم همراه شد و تغییراتی را به همراه داشت. 
فصل گذشته به هیچ وجه فصل خوبی برای این تیم نبود و همین موضوع انگیزه بیشتری به این مربی جوان داد تا شرایط تیمش را به طور کلی تغییر دهد. 
حالا روزنامه اسپانیایی اسپورت مدعی شده که ژاوی به شش نفر از بازیکنان بارسا اعلام کرده که دیگر جایی در فهرست این تیم نخواهند داشت و باید به فکر باشگاه جدیدی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی باشند. این شش بازیکن شامل ریکی پوچ، نتو، اوسکار مینگوئزا، کلمنت لنگله، ساموئل اومتیتی و موسی واگه هستند. 
تمرینات پیش فصل بارسا قرار است از روز دوشنبه آغاز شود اما مسائل مربوط به آینده بسیاری از بازیکنان این تیم هنوز حل نشده و ژاوی از این موضوع چندان راضی نیست. 

1715249
او همچنین از مدیران بارسا خواسته که حداقل پنج بازیکن جدید را برای فصل 23-2022 به خدمت بگیرند اما به همان اندازه که این موضوع مهم است، جدایی بازیکنان مازاد نیز برای این مربی اهمیت دارد. 
این در حالی است که از بین فهرست اعلام شده از سوی او، تنها لنگله است که گفته می‌شود با تاتنهام به توافق رسیده و قرار است در روزهای آینده از بارسا جدا شود و به لیگ برتر انگلیس برود. 
با این که شایعاتی درباره احتمال حضور اومتیتی در فوتبال ایتالیا هم به گوش رسیده اما هنوز هیچ چیزی درباره او قطعی نیست و این باعث نگرانی و نارضایتی ژاوی شده که به هیچ وجه حاضر به استفاده دوباره از آنها در ترکیب تیمش نیست.

دیدگاه‌ها