کد خبر : 1831940 | 13 تیر 1401 ساعت 11:18 | 11.9K بازدید | 5 دیدگاه

قرارداد دو ساله با کاپیتان

مسعود شجاعی؛ نمایش تا چهل سالگی

با اعلام باشگاه نساجی قرارداد مسعود شجاعی، کاپیتان اسبق تیم ملی و این باشگاه به مدت دو فصل دیگر تمدید شده است.

مسعود شجاعی؛ نمایش تا چهل سالگی

به گزارش "ورزش سه"، فصل گذشته و بعد از معرفی مسعود شجاعی به باشگاه نساجی از سوی ساکت الهامی باشگاه مازنی به مدت یک فصل با او قرارداد بست اما در روزهای گذشته و بعد از نشستی که میان مسعود شجاعی و حمید مطهری برگزار شد قرارداد این بازیکن به مدت دو فصل دیگر تمدید شد. این بدین معنی است مسعود شجاعی که در حال حاضر 38 ساله است می خواهد تا 40 سالگی فوتبال کند.

نساجی فصل گذشته با حضور بازیکنانی که سن آنها بالاتر از 30 سال بود از جمله مسعود شجاعی – علیرضا حقیقی – اکبر صادقی – ایوب کلانتری – کریم اسلامی – حامد شیری و... بالاترین میانگین سنی را در بین تیم های حاضر در لیگ برتر را داشت اما این موضوع نه تنها به ضرر نساجی تمام نشد بلکه منجر به بقای راحت این تیم در لیگ برتر و قهرمانی در جام حذفی منجر شد.

مسعود شجاعی که حضور در سه دوره جام جهانی و 4 دوره جام ملت ها را تجربه کرده به نظر می رسد در نهایت در نساجی کفش ها را برای همیشه آویزان خواهد کرد. دو قهرمانی به همراه تیم های تراکتور و نساجی در جام حذفی از جمله افتخارات او در فوتبال باشگاهی ایران است. او در صورت حضور نساجی در لیگ قهرمانان آسیا می تواند حضور در این پیکارها را به همراه مازنی ها در سال 2023 تجربه کند.

دیدگاه‌ها