کد خبر : 1831969 | 13 تیر 1401 ساعت 13:07 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

سیاست پیکان بازهم جوانگرایی است

ناصری: آقامجتبی دوباره مرا به فوتبال یادآوری کرد

دروازه‌بان تیم پیکان می‌گوید سیاست این باشگاه همچنان جوانگرایی و معرفی استعداد به فوتبال ایران است.

ناصری: آقامجتبی دوباره مرا به فوتبال یادآوری کرد

به گزارش "ورزش سه"، محمد ناصری دروازه‌بان پیکان که در فصل گذشته عملكرد درخشانى از خود به جا گذاشت، قراردادش با این تیم را تمدید کرده و در لیگ جدید نیز زیر نظر مجتبی حسینی کار خواهد کرد.
ناصری در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص ماندگار شدنش در پیکان گفت: خوشحالم که یک سال دیگر در باشگاه پیکان حضور خواهم داشت. سال قبل برای من خیلی مهم بود و از آقای حسینی ممنونم که به من اعتماد کرد و فصل قبل دوباره من را به فوتبال ایران یادآوری کرد.
او ادامه داد: از عملکردم در فصل قبل راضی‌ام و اکنون که مدیریت باشگاه پیکان، آقای حسینی سرمربی‌محترم‌ و آقاى زمانی مربی زحمتکش گلرهای تیم به من اعتمادی دوباره داشته‌اند، با تمام انگیزه برای موفقیت خواهم جنگید.
دروازه‌بان خودروسازان در خصوص شرایط فصل آینده پیکان ادامه داد: ما یک‌تیم جوان داریم که فصل قبل مشاهده کردید که چگونه توانستیم در لیگ برتر خودمان را نشان بدهیم و جوانان ما مشتری‌های خود را پیدا کردند. می‌بینید که تعداد زیادی از جوانان ما پیشنهادهای ویژه دارند؛ اما امسال نیز، همین سیاست را داریم و قطعا با پیکان جوانانی که آقای حسینی هدایت می‌کند، می‌توانیم کارهای بزرگی را انجام بدهیم.

1724930

ناصری در پایان نیز گفت: من فکر می‌کنم در لیگ ۲۲ نسبت به لیگ قبلی تیم‌ها قدرتمند تر شده اند و لیگ با کیفیت‌تری داشته باشیم. ما هم با انسجام و یکدلی که داریم سعی خواهیم کرد تا نتیجه‌ای بهتر از فصل قبل بگيريم. خودتان می‌دانید که چه تیم‌هایی بودجه‌های چند برابر از ما دارند اما ما با عشق برای موفقیت تیم‌مان خواهیم جنگید.

دیدگاه‌ها