کد خبر : 1831979 | 13 تیر 1401 ساعت 13:54 | 39.2K بازدید | 17 دیدگاه

رسمی؛ کالوین فیلیپس به منچسترسیتی پیوست

کالوین فیلیپس، هافبک لیدز، با امضای قراردادی 6 ساله به منچسترسیتی پیوست.

رسمی؛ کالوین فیلیپس به منچسترسیتی پیوست

به گزارش "ورزش سه"، تلاش‌های مدیران منچسترسیتی برای جذب فیلیپس که از مدت‌ها قبل آغاز شده بود نتیجه داد و او حالا عضوی از سیتیزن‌ها است. 
این ملی‌پوش انگلیسی پس از انجام تست‌های پزشکی و توافق شخصی با سیتی، از باشگاه کودکی‌اش که در آکادمی آن رشد کرده و تحت هدایت مارسلو بیلسا در تیم اول آن درخشیده بود جدا شد تا تجربه جدیدی را به دست آورد. 
بسیاری از باشگاه‌های لیگ برتری برای خرید این بازیکن در تلاش بودند اما او تصمیم گرفته بود که به همه آنها پاسخ منفی بدهد و تنها حاضر به پذیرش پیشنهاد سیتی برای فصل آینده بود. 
این بازیکن 26 ساله که با قراردادی به ارزش 45 میلیون پوند به سیتی ملحق شده قرار است پیراهن شماره 4 را به تن کند و جای خالی فرناندینیو را در سمت چپ پر کند. 

1724938
فیلیپس پس از امضای قرارداد رسمی با سیتی گفت:« من از پیوستن به سیتی بسیار خوشحالم. آنها بار دیگر ثابت کردند که بهترین تیم در انگلیس هستند، تیمی فوق العاده دارند و پپ گواردیولا روی نیمکت این تیم حضور دارد که همیشه یکی از بهترین مربیان دنیا به حساب می‌آید.»
او با ابراز خوشحالی از بازی تحت هدایت این مربی اظهار داشت:« این که بتوانی تحت هدایت پپ بازی کنی، از او و کادر فنی‌اش یاد بگیری و بخشی از این بازیکنان شگفت‌انگیز باشی چشم اندازی است که من به شکلی باورنکردنی برای زودتر رسیدن به آن هیجان‌زده هستم. سیتی باشگاهی در سطح جهانی با اعضا و امکانات درجه یک است. این رویایی است که برای من به واقعیت پیوسته است.»

دیدگاه‌ها