کد خبر : 1832062 | 14 تیر 1401 ساعت 00:00 | 42K بازدید | 9 دیدگاه

یازدهمین باشگاه در تملک مالک اماراتی منچسترسیتی

سیتی‌گروپ، مالک باشگاه منچسترسیتی، مالکیت کامل باشگاه ایتالیایی پالرمو را هم به دست آرود. سیتی‌گروپ حالا مالک 11 باشگاه فوتبال در سراسر دنیا است.

یازدهمین باشگاه در تملک مالک اماراتی منچسترسیتی

به گزارش "ورزش سه"، هولدینگ سیتی‌گروپ، که به عنوان مالک باشگاه منچسترسیتی، شناخته می‌شود یک باشگاه ایتالیایی را خریداری کرد تا یازدهمین باشگاه فوتبال را هم به مجموعه خود اضافه کند.

مذاکرات این هولدینگ با مالکین سابق باشگاه پالرمو در هفته‌های اخیر ادامه داشت و در نهایت سیتی موفق شد با پرداخت 12 میلیون یورو این باشگاه را تحت کنترل در بیاورد. پالرمو که یکی از باشگاه‌های منطقه سیسیل است در لیگ سری ب ایتالیا حضور دارد.

1725063
سوریانو، مدیر ارشد سیتی‌گروپ، بعد از خرید باشگاه پالرموی ایتالیا

سیتی‌گروپ اعلام کرده که پالرمو از دید این هولدینگ پتانسیل بالایی دارد. باشگاهی ایتالیایی و با اصالت که بازی‌هایش را در ورزشگاه خانگی 36هزار نفره خود برگزار می‌کند. پالرمو تا فصل 2010-2011 باشگاهی نسبتا موفق بود و حتی سابقه بازی در لیگ اروپا را داشت. باشگاه ولی بعد از آن ورشکسته شد و به دسته چهار سقوط کرد اما دوباره موفق شد خود را به سری ب برساند.

فران سوریانو، مدیر اجرایی ارشد سیتی‌گروپ، بعد از خرید سهام مدیریتی باشگاه پالرمو توسط این هولدینگ گفت:" پالرمو باشگاهی بزرگ و تاریخی است و به هویت خود افتخار می‌کند. پالرمو باشگاهی خاص است و نقش ما این است که ارزش بیشتری به این باشگاه بدهیم تا عملکردش به مرور بهتر شود، چه در درون زمین و چه در بیرون از زمین".

دیدگاه‌ها