کد خبر : 1831999 | 13 تیر 1401 ساعت 16:41 | 29K بازدید | 12 دیدگاه

از لباس فصل جدید میلان رونمایی شد (عکس)

باشگاه میلان امروز رسما از لباس فصل جدید خود رونمایی کرده است.

از لباس فصل جدید میلان رونمایی شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، روسونری فصل گذشته و بعد از 11 سال موفق به فتح رقابت های سری آ شد و حالا هواداران این تیم مشتاق آغاز فصل جدید هستند. در اوایل فصل تابستان، این تیم نیز از لباس جدید خود رونمایی کرد. این بار از راه راه قرمز و مشکی در مساحت کمتری در روی لباس استفاده شده و همه یقه و آستین نیز به رنگ مشکی طراحی شده است. 

همچنین نقشی از پرچم ایتالیا روی سر آستین لباس جدید روسونری دیده می شود. جالب اینجاست در ویدئویی که سایت و صفحات اجتماعی باشگاه میلان به اشتراک گذاشته تصویر زلاتان ابراهیموویچ نیز دیده می شود و به عقیده بسیاری، این موضوع نشان می دهد این ستاره سوئدی قرارداد خود را با روسونری تمدید خواهد کرد.

در بیانیه رسمی میلان آمده است: "شرکت ورزشی جهانی پوما و باشگاه میلان امروز لباس اول این تیم برای فصل 2022/23 را با الهام از میراث میلانی و نسل جدید روسونری عرضه کردند. میلان که در سال 1899 تأسیس شده و از آن زمان تاکنون فوتبال را به سمت جلو سوق داده است. پایه مشکی، نوارهای سیاه و قرمز نمادین به شکلی درخشان از هویت میلان پیداست و این پیراهن دارای سه رنگ پرچم ایتالیا بر روی سرآستین و لوگوی میلان در قسمت بالایی و پشت لباس است."
17249801724981

دیدگاه‌ها