کد خبر : 1832017 | 13 تیر 1401 ساعت 19:20 | 19.5K بازدید | 7 دیدگاه

سون: کونته گفت بگذارید گل بزند تا کفش طلا بگیرد

سون هیونگ مین، ستاره کره‌ای تاتنهام و برنده کفش طلای فصل گذشته لیگ برتر، می‌گوید مربی‌اش در روز پایانی لیگ از بازیکنان تاتنهام خواسته به او اجازه گلزنی بدهند تا بتواند به کفش طلا برسد.

سون: کونته گفت بگذارید گل بزند تا کفش طلا بگیرد

به گزارش "ورزش سه"، سون هیونگ مین، مهاجم کره‌ای تاتنهام، فصل گذشته در آخرین روز لیگ برتر موفق شد یکی از دو برنده کفش طلای این لیگ بشود. او حالا فاش کرد که سرمربی تاتنهام، آنتونیو کونته، در آن بازی به بازیکنان تاتنهام گفته بود بگذارند سون گل بزند تا به کفش طلا دست پیدا کند.

سون هیونگ مین در دوران هفت ساله حضورش در تاتنهام همواره در نقش مهاجمی گلزن و گل‌ساز ظاهر شده ولی فصل گذشته او موفق شد بهترین کارنامه‌اش در این باشگاه را ثبت کند. او در لیگ برتر 23 گل به ثمر رساند تا به صورت مشترک با محمد صلاح از لیورپول، به کفش طلا دست یابد. 

1715822

سون اما در روز آخر فصل و در بازی تاتنهام مقابل نوریچ موفق شد به این موفقیت دست پیدا کند. در جریان پیروزی 5-0 تاتنهام در این بازی سون دو گل به ثمر رساند تا بتواند به کفش طلا برسد.

سون هیونگ مین که این روزها در کشورش به سر می‌برد در یک کنفرانس خبری گفت:" از اینکه به کفش طلا رسیدم خوشحال بودم ولی وقتی دیدم هم‌تیمی‌هایم از این بابت چقدر خوشحالند، شادی‌ام چند برابر شد".

ستاره کره ای در ادامه صحبتهایش گفت:" جالب این بود که سرمربی ما بین دو نیمه با بازیکنان صحبت کرد و گفت بگذارید سونی گل بزند تا به کفش طلا برسد. من در نیمه اول عصبی بودم چون شانسی برای گلزنی نداشتم ولی وقتی مربی این حرفها را زد خیالم به شکل عجیبی راحت شد".

دیدگاه‌ها