کد خبر : 1832025 | 13 تیر 1401 ساعت 20:00 | 23.3K بازدید | 6 دیدگاه

کریستیانو رونالدو رویت شد؛ در کمپ تیم ملی پرتغال

کریستیانو رونالدو که در جلسه تمرینی امروز منچستریونایتد حضور نداشت دقایقی پیش در شهر لیسبون پرتغال و در مجموعه تمرینی تیم ملی این کشور رویت شد.

کریستیانو رونالدو رویت شد؛ در کمپ تیم ملی پرتغال

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه امروز همه نگاه‌ها به جلسه تمرینی منچستریونایتد دوخته شده بود تا مشخص شود آیا کریستیانو رونالدو در تمرین این تیم حضور خواهد داشت یا نه، ولی در نهایت مشخص شد که ستاره پرتغالی در تمرین امروز هم مثل جلسات گذشته حاضر نخواهد بود.

در نهایت مشخص شد کریستیانو از منچستریونایتد خواسته بوده به او اجازه عدم حضور در تمرین داده شود.

1719087

علت حساسیت حضور یا عدم حضور رونالدو در تمرینهای منچستریونایتد از این رو است که در روزها اخیر مشخص شد او به مدیران یونایتد اطلاع داده که قصد دارد امسال تابستان از این تیم جدا شود.

درحالیکه بعد از عدم حضور کریستیانو در تمرین امروز یونایتد، که زیر نظر اریک تن هاخ برگزار شد، بازار گمانه‌زنی درباره علت عدم حضور او داغ بود، رونالدو در کشورش و در کمپ تیم ملی این کشور دیده شد.

یک روزنامه‌نگار پرتغالی خبر رویت رونالدو در مجموعه تمرینی تیم ملی این کشور را منتشر کرد. او در خبری اختصاصی که با فیلمی از ورود رونالدو به کمپ تیم ملی پرتغال همراه بود اعلام کرد شاهد ورود کریستیانو به کمپ سلسائو در شهر لیسبون بوده.

1725005
کریستیانو رونالدو به مجموعه تمرینی تیم ملی پرتغال وارد شد. او که امروز در تمرینات یونایتد حضور نداشت همچنان در لیسبون به سر می برد. آینده رونالدو هنوز در ابهام است. او می‌خواهد در چمپیونزلیگ بازی کند.

تمرین امروز یونایتد از این جهت مهم بود که دیگر ملی‌پوشان این باشگاه که در تمرینات روزهای گذشته شرکت نداشتند از امروز در جلسه تمرینی حضور یافتند ولی رونالدو در میان آنها نبود. رسانه‌های نزدیک به یونایتد اعلام کرده بودند رونالدو از باشگاه خواسته بود به دلیل مسائل خانوادگی با تمدید مرخصی‌اش موافقت کند.

دیدگاه‌ها