کد خبر : 1832041 | 13 تیر 1401 ساعت 21:44 | 49.7K بازدید | 5 دیدگاه

خداحافظی غیرمنتظره پریا شهریاری؛

این فدراسیون فوتبال برای خودتان؛ من دیگر نیستم!

یکی از مدیران باتجربه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ با تقدیم نامه استعفای خود از حضور در ارکان مدیریتی فدراسیون خداحافظی کرد.

این فدراسیون فوتبال برای خودتان؛ من دیگر نیستم!

به گزارش "ورزش سه" یکی از چهره‌های نام‌آشنا و باتجربه عرصه مدیریت فوتبال در ایران پریا شهریاری است؛ معاون سابق دبیرکل فدراسیون فوتبال که از دوره محمد دادکان وارد عرصه مدیریت فدراسیون فوتبال شد.

شهریاری که بیشتر دوران مدیریتی خود در فدراسیون فوتبال را در نقش معاون دبیرکل گذراند، موسس و بنیان‌گذار فوتبال ساحلی در ایران بود و در کسوت رئیس دپارتمان و کمیته این رشته ورزشی، 10 سال مدیریت کرد و عملکرد درخشان او باعث شد تا فوتبال ساحلی ایران به رنکینگ دوم جهان برسد.

او بعد از حضور شهاب‌الدین عزیزی‌خادم در رأس هرم مدیریت فدراسیون فوتبال از سمت ریاست دپارتمان فوتبال ساحلی کنار رفت و جای خود را به علی میرغفاری داد؛ شهریاری سپس به سازمان لیگ مامور به خدمت شد و در کسوت مدیر جدید فنی و توسعه سازمان لیگ منصوب شد.

گفتنی است که پریا شهریاری در دوره انتخابات قبلی فدراسیون فوتبال در نقش گزینه نایب‌رئیسی زنان کیومرث هاشمی به اعضای مجمع معرفی شده بود.

او که به عنوان ناظر بر مسابقات فوتبال (زنان و مردان) در المپیک توکیو عهده‌دار مسئولیت بود، رکورددار نظارت بر مسابقات المپیک بود و در مسابقه فینال المپیک زنان هم مسئولیت نظارت برعهده وی گذاشته شده بود.

شهریاری در آستانه انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال، در روزهای گذشته مذاکراتی را با میرشاد ماجدی و محمدمهدی نبی داشته و پیشنهاد ارائه شده به او، حضورش در کسوت دبیرکل فدراسیون فوتبال در دوره مدیریت آینده فدراسیون فوتبال است؛ جالب آن‌که او پیش از آغاز سال 1400 نیز در جلسه‌ای با حضور ماجدی شرکت کرده و پیشنهاد دبیرکلی و جانشین حسن کامرانی‌فر به شهریاری ارائه شده بود که در نهایت این اتفاق رخ نداد.

معاون اسبق دبیرکلی فدراسیون فوتبال اما در تصمیمی غیرمنتظره، هفته گذشته به فدراسیون فوتبال رفته و در جلسه با میرشاد ماجدی شرکت کرده و از سمت خود در کسوت مدیر فنی و توسعه سازمان لیگ استعفا داد و هم‌چنین از سمت خود در فدراسیون فوتبال کناره‌گیری و اعلام کرده است که دیگر قصد حضور در ارکان مدیریتی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ را ندارد!

خبرنگار "ورزش سه" برای بررسی بیشتر این مسئله به سراغ پریا شهریاری رفت اما او تمایلی به مصاحبه نداشت؛ گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که شهریاری تصمیم گرفته تا از عرصه مدیریت فوتبال دور شده و در خارج از فضای فوتبالی در ایران کار خود را دنبال کند! تصمیم عجیب و غیرمنتظره‌ای که او در آستانه انتخابات آن را گرفته و دلیل مشخصی هم برای آن اعلام نشده است.

شایان ذکر است که شهریاری از سوی فیفا برای حضور در جام جهانی زیر 20 سال زنان ماموریت پیدا کرد و قرار است در کسوت ناظر در این رقابت‌ها که به میزبانی کشور کاستاریکا برگزار می‌شود، حضور یابد.

دیدگاه‌ها