کد خبر : 1832048 | 13 تیر 1401 ساعت 22:43 | 34.8K بازدید | 2 دیدگاه

پوگبا درباره یونایتد به دیبالا چه گفت؟(عکس)

درحالی‌که منچستریونایتد برای جذب پائولو دیبالا تلاش می‌کند انتشار عکس او در کنار پل پوگبا خبرساز شده است.

پوگبا درباره یونایتد به دیبالا چه گفت؟(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی، اخیرا یوونتوس را ترک کرده و بازیکن آزاد است. درحالیکه منچستریونایتد با دیبالا تماس گرفته و قصد دارد ستاره آرژانتینی را به خدمت بگیرد عکسی که از او در کنار پل پوگبا منتشر شده خبرساز بود. چرا که پوگبا احتمالا مسیر خلاف حرکت دیبالا را طی خواهد کرد و بعد از جدایی از یونایتد راهی یوونتوس خواهد شد.

دیبالا که بعد از پایان قراردادش از یوونتوس جدا شده و ممکن است به یونایتد ملحق شود؛ و پوگبا که هفته گذشته رسما از منچستریونایتد جدا شد و به احتمال زیاد به یوونتوس خواهد پیوست، در یک تصویر در حالی دیده شدند که مشغول تمرین و بدنسازی در کنار یکدیگر هستند.

1725036

این عکس خبرساز توسط پل پوگبا و در اکانت اینستاگرام او منتشر شد. پوگبا خاطرنشان کرد که به همراه پائولو دیبالا در شهر میامی به باشگاه بدنسازی رفته و ورزش کرده‌اند. پوگبا در این عکس با پیراهن صورتی تیم اینترمیامی دیده می‌شود که مالکیتش در اختیار دیوید بکام است.

پوگبا و دیبالا برای شرکت در یک بازی خیریه به آمریکا سفر کرده بودند. دیداری که با حضور ستاره‌های نامدار سالهای گذشته فوتبال از جمله رونالدینیو، روبرتو کارلوس و کافو برگزار شد.

بعد از انتشار این عکس، خیلی‌ این سوال را می‌پرسند که آیا بین دیبالا و پوگبا درباره انتقال ستاره آرژانتینی به یونایتد و شرایط این تیم یا بازگشت ستاره فرانسوی به یوونتوس و شرایط این روزهای بیانکونری، صحبتی رد و بدل شده و آیا این صحبت‌ها روی تصمیم نهایی دیبالا و پوگبا برای باشگاه آینده‌شان تاثیرگذار خواهد بود؟

دیدگاه‌ها