کد خبر : 1832064 | 14 تیر 1401 ساعت 00:22 | 31K بازدید | 11 دیدگاه

نونو‌ اسپریتو از تاتنهام به الاتحاد- رسمی

سرمربی سابق تاتنهام هدایت الاتحاد عربستان را به عهده گرفت.

نونو‌ اسپریتو از تاتنهام به الاتحاد- رسمی

به گزارش ورزش سه، باشگاه الاتحاد عربستان به صورت رسمی از توافق با نونو سانتو خبر داد. این باشگاه با انتشار تصاویری از لحظه عقد قرارداد مربی 48 ساله پرتغالی، مدت این قرارداد را تا سال 2024 اعلام کرد.

الاتحاد عربستان فصل 22-2021 را با رتبه دوم به پایان رساندند. آنها با هدایت کازمین کونترا رقابت تنگاتنگ قهرمانی را به الهلال باختند و صبر چندانی برای محک دوباره این مربی رومانیایی نداشتند. بلافاصله بعد از پایان لیگ بود که نام سرمربی سابق تیم های وولوز و تاتنهام به عنوان سرمربی جدی الاتحاد مطرح شد.

نونو سانتو پیش از این در رسانه ها به عنوان سرمربی جدید الاتحاد معرفی شده بود. روزنامه ابولا چند روز پیش از پیشنهاد چند بازیکن توسط سانتو به باشگاه عربستانی خبر داده و او را سرمربی بالقوه الاتحاد دانسته بود.

سانتو فصل گذشته عملکرد جالبی در تاتنهام نداشت و خیلی زود از سمت خود برکنار شد و کونته جای او را گرفت. مربی پرتغالی بعد از ترک تاتنهام در تیم دیگری حضور نداشت تا اینکه با پیشنهاد الاتحاد مواجه شد و آن را قبول کرد. باید دید این مربی پرتغالی می تواند قهرمانی لیگ را برای الاتحاد به دست بیاورد یا سرنوشت شوم قبلی در انتظار سرمربی جدید خواهد بود.

1725066

دیدگاه‌ها