کد خبر : 1832091 | 14 تیر 1401 ساعت 10:06 | 15.1K بازدید | 7 دیدگاه

تمرین زیر نظر مربی ایرانی

الشحانیه تیم بعدی رضاییان نیست

رامین رضاییان مدافع فصل گذشته تیم پرسپولیس این روزها با تیم الشحانیه قطر در حال تمرین است.

الشحانیه تیم بعدی رضاییان نیست

به گزارش "ورزش سه"، حضور این بازیکن در تمرین تیم الشحانیه موجب شد که نشریه الرایه قطر از بازگشت این بازیکن به تیم مورد اشاره خبر دهد اما به نظر می رسد مدافع فصل گذشته تیم پرسپولیس برنامه ای برای برتن کردن دوباره پیراهن تیم الشحانیه ندارد و تنها برای حفظ آمادگی بدنی با قطری ها تمرین می کند.

سعید یونسی، سرمربی ایرانی تیم الشحانیه هم علاقمند است رامین رضاییان در تیم بالاتری فوتبال خود را ادامه دهد به این خاطر که الشحانیه در سطح دوم فوتبال قطر حضور دارد. احتمال اینکه رامین رضاییان در روزهای آتی به تیم بزرگ تری در فوتبال قطر ملحق شود وجود دارد. از سویی قابل پیش بینی است او پیشنهادات تیم های ایرانی را هم مورد بررسی قرار دهد.

رامین رضاییان فصل گذشته در میانه های راه به تیم پرسپولیس ملحق شد و اگر چه موفق نشد به همراه تیم قهرمانی در لیگ برتر را جشن بگیرد اما ارایه گر بازی های خوبی در ترکیب تیم بود. به نظر می رسد حاشیه های حضور در برنامه فوتبال برتر موجب شد تا او از لیست تمدیدی های تیم پرسپولیس برای فصل جدید خارج شود و پیش بینی می شود او در فصل پیش رو در تیمی غیر از پرسپولیس بازی کند.

سعید یونسی سرمربی ایرانی تیم الشحانیه از حضور رامین رضاییان در تمرینات تیم الشحانیه استقبال کرده؛ رامین رضاییان جدا از ایرانی بودن قبلا پیراهن تیم الشحانیه را برتن کرده است. این مربی همان طور که اشاره شد به رامین رضاییان توصیه کرده در تیم بالاتری به فوتبال خود ادامه دهد.

دیدگاه‌ها