کد خبر : 1832136 | 14 تیر 1401 ساعت 13:32 | 1.6K بازدید | 2 دیدگاه

هنوز کسی برای انتخابات فوتبال ثبت‌نام نکرده است

دبیرکل فدراسیون فوتبال اعلام کرد که هنوز کسی برای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام نکرده است.

هنوز کسی برای انتخابات فوتبال ثبت‌نام نکرده است

به گزارش "ورزش سه"، مجمع انتخاباتی فدراسیون در تاریخ ۸ شهریور برگزار می شود و نام نویسی برای پست هایی که قرار است در این مجمع، انتخابات آنها برگزار شود، از امروز شروع شد. انتخاب رئیس فدراسیون جدید به عنوان جانشین عزیزی خادم، مهمترین بخش این مراسم خواهد بود و خیلی ها منتظر هستند تا ببینند طی این 7 روز چه کسانی برای این پست ثبت نام خواهند کرد. نام های مختلفی برای شرکت در این انتخابات مطرح شده اند که به گفته دبیرکل فدراسیون هنوز هیچ کدام برای ثبت نام اقدام نکرده اند.

حسن کامرانی فر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه یک هفته زمان برای ثبت نام در نظر گرفته شده و گفت: "از امروز به مدت 7 روز ادامه دارد. ثبت نام دوشنبه ساعت 16 خاتمه می‌يابد. حتی در روزهای تعطیل هم در فدراسیون هستیم چون در اساسنامه صراحتا اعلام شده که هفت روز و ما هم این تعداد روز را در نظر گرفتیم. لحظه به لحظه همه چیز را چک می کنم و تا این لحظه کسی برای ثبت نام نیامده است. امیدواریم که شاهد حضور افراد بزرگ در فوتبال باشیم. فوتبال برای همه است و هرکس که می تواند کمک کند، ورود کند. انشالله در این دو سال مجموعه ای همدل کنار هم حضور یافته و کار کنند."

در مدت یک هفته تعیین شده، همه متقاضیان با مراجعه به سامانه برخط فدراسیون برای برگزاری مجامع، می‌توانند درخواست خود را برای شرکت در پست های مد نظر ارائه کنند. متقاضیان بایستی در فرصت یک هفته ای موجود و پس از ثبت نام در سامانه، طبق اساسنامه برای تحویل اصل مدارک و مستندات در محل فدراسیون حضور پیدا کرده و آن را تحویل دبیرخانه مجمع دهند.

دیدگاه‌ها