کد خبر : 1832149 | 14 تیر 1401 ساعت 14:09 | 18.6K بازدید | 5 دیدگاه

استقبال ویژه FIVB از فوق‌ستاره ایتالیا(عکس)

صفحه رسمی فدراسیون جهانی والیبال واکنش جالبی به بازگشت ایوان زایتسف به لیست تیم‌ملی ایتالیا داشته است.

استقبال ویژه FIVB از فوق‌ستاره ایتالیا(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، با وجود میزبانی ایتالیا در مرحله نهایی لیگ ملت‌ها و قطعی بودن حضور این تیم در فینال رقابت‌ها، آن‌ها تا به اینجای مرحله گروهی نتایج خوبی کسب کرده اند. تیم دی جورجی از ۸ بازی گذشته خود شش برد کسب کرده تا نشان دهد که با وجود پوست اندازی قابل توجه، ایتالیا همچنان یکی از برترین قدرت‌های والیبال دنیاست.

نکته قابل توجه درباره لیست تیم‌ملی ایتالیا در دو‌ هفته ابتدایی لیگ ملت‌ها به غیبت فوق ستاره این تیم باز می‌گشت. ایوان زایتسف در دو هفته ابتدایی لیگ ملت‌ها در ترکیب تیم ملی ایتالیا حضور نداشت و استراحت کرد که البته یکی از دلایل این غیبت مصدومیت جزئی این فوق‌ستاره بود. با این وجود در روزهای اخیر مشخص شد که او در هفته سوم مسابقات تیم دی جورجی را همراهی خواهد کرد.

قطعا حضور زایتسف در هفته سوم جذابیت دو چندانی به مسابقات خواهد بخشید. در همین راستا صفحه اینستاگرام فدراسیون جهانی والیبال نیز به بازگشت این فوق ستاره به لیست ایتالیا واکنش نشان داده است. این صفحه با انتشار تصاویری از ستاره ایتالیا نوشت: "ایوان زایتسف اینجاست. یکی از بزرگ‌ترین ستاره های والیبال دنیا برای هفته سوم لیگ ملت‌ها که ۵ تا ۱۰ جولای برگزار می‌شود، بازگشته است."

1725186

دیدگاه‌ها