کد خبر : 1832167 | 14 تیر 1401 ساعت 15:35 | 39.1K بازدید | 17 دیدگاه

با قراردادی تا 2025

مهاجم لیورپول به میلان پیوست

دیووک اوریگی، مهاجم بلژیکی لیورپول با قراردادی به عنوان بازیکن آزاد راهی میلان شد.

مهاجم لیورپول به میلان پیوست

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد دیووک اوریگی، مهاجم بلژیکی و اغلب نیمکت نشین لیورپول 30 ژوئن به پایان رسید و این بازیکن چندی قبل رسما اعلام کرد دوران حضور او در استادیوم آنفیلد تمام شده است. اوریگی یک هفته پیش برای تست پزشکی خود وارد میلان شد و دقایقی پیش انتقال او جنبه رسمی پیدا کرد.

1725200

دیووک اوریگی اگرچه در سال‌های آخر بارها و در مسابقات حساس به داد لیورپول رسید، اما جای چندانی در ترکیب ثابت خط حمله این باشگاه نداشت و اغلب نیمکت نشین بود. ترافیک شدید در خط حمله مرسی سایدی‌ها و اضافه شدن داروین نوینز باعث شد دیووک اوریگی تصمیم به جدایی گرفته و تمایلی به تمدید قرارداد خود با این باشگاه نداشته باشد.

1725202

روسونری نیز در فصل آینده و در ماه‌های ابتدایی زلاتان را در اختیار نخواهند داشت و حساب باز کردن روی فقط اولیویه ژیرو برای استفانو پیولی چندان منطقی نیست. پس این باشگاه زودتر از رقبای دیگر برای خرید دیووک اوریگی وارد عمل شد و توانست زمینه انتقال این مهاجم بلژیکی به سن سیرو را فراهم کند. دیووک اوریگی 27 ساله با زدن 41 گل در 175 بازی و البته رقم زدن شب‌هایی درخشان در ترکیب لیورپول، این باشگاه را به مقصد میلان ترک کرد.

دیدگاه‌ها