کد خبر : 1832202 | 14 تیر 1401 ساعت 18:40 | 62.1K بازدید | 9 دیدگاه

ژاوی او را نمی‌خواهد

پدیده جوان بارسلونا درخواست جدایی داد

نیکو گونزالس اگر پیشنهادی اغواکننده دریافت کند، ترجیح می‌دهد به‌صورت قرضی و برای دقایق بازی بیشتر از بارسا برود.

پدیده جوان بارسلونا درخواست جدایی داد

به گزارش "ورزش سه"، نیکو گونزالس(20 ساله)، هافبک بارسلونا، یکی از فوتبالیست‌هایی است که ژرژ مندز مدیربرنامه‌های او است. ایجنت پرتغالی شب گذشته برای دیدار با خوان لاپورتا، رئیس بارسا در بارسلونا حضور داشت. چندین موضوع مهم برای مذاکره روی میز بود، همچون علاقه بارسا به برناردو سیلوا، هافبک منچسترسیتی یا وضعیت فرانسیسکو ترینکائو، که به قرارداد قرضی با ولورهمپتون پایان داد. اما در این بین وضعیت مبهم نیکو نیز مورد بحث قرار گرفت. نیکو که می‌داند جایی در ایده‌های ژاوی ندارد، به دنبال بررسی پیشنهادات خود است و دوست دارد به شکل قرضی از بارسا جدا شود.

1725241

هنوز دو سال از قرارداد نیکو باقی مانده و در شرایطی است که نیاز به تمدید با او حس می‌شود؛ موردی که می‌تواند به مذاکرات برای جدایی قرضی او مرتبط باشد. نیکو به انتقال دائم فکر نمی‌کند زیرا معتقد است در آینده می‌تواند در تیم اصلی بارسا خوش بدرخشد.

1725242

در میان تیم‌های خواهان او به المپیک مارسی فرانسه بر می‌خوریم که به دلیل حضور در لیگ قهرمانان اروپا، گزینه جذابی است، هرچند به دلیل جدایی خورخه سامپائولی سرمربی و جذب ایگور تودور به‌عنوان جانشین، مشخص نیست هنوز این علاقه وجود داشته باشد. در لیگ اسپانیا، باشگاه‌هایی مانند بتیس، والنسیا و رئال سوسیداد خواهان نیکو هستند.

نیکو فصل گذشته در 27 بازی لیگ، 4 بازی در لیگ قهرمانان اروپا، 3 بازی در لیگ اروپا و در نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا برابر رئال مادرید در میدان بود.

دیدگاه‌ها