کد خبر : 1832204 | 14 تیر 1401 ساعت 19:20 | 16K بازدید | 4 دیدگاه

سنگربان سابق منچستریونایتد:

اریکسن عاشق فوتبال است؛ نه پول و شهرت

دروازه‌بان تیم ملی دانمارک و بازیکن سابق یونایتد، می‌گوید پیوستن کریستین اریکسن به منچستریونایتد، روحیه خودبزرگ‌بینی در رختکن شیاطین سرخ را از بین خواهد برد.

اریکسن عاشق فوتبال است؛ نه پول و شهرت

به گزارش "ورزش سه"، آندرس لینده‌گارد، دروازه‌بان تیم ملی دانمارک که سابقه بازی در منچستریونایتد را دارد، معتقد است هموطن او کریستین اریکسن در منچستریونایتد فرصت درخشیدن خواهد داشت و حضور او در رختکن این تیم، به از بین رفتن روحیه خودبزرگ‌بینی کمک خواهد کرد.

امروز مشخص شد که کریستین اریکسن بعد از دوران کوتاه حضورش در برنتفورد، از فصل بعد با پیراهن منچستریونایتد به میدان خواهد رفت. این در حالی است که از ماجرای حمله قلبی اریکسن در جریان رقابت‌های یورو2020 تنها چیزی در حدود یک سال می‌گذرد. او در این مدت کوتاه موفق شد به روزهای اوج فوتبالی‌اش برگردد تا جایی که توسط یونایتد جذب شود.

1721344

آندرس لینده‌گارد، دروازه‌بان تیم ملی دانمارک، که در فاصله سال‌های 2010 و 2015 بازیکن منچستریونایتد بوده و با شرایط این باشگاه آشنا است، از پیوستن هموطنش اریکسن به شیاطین سرخ ابراز خوشحالی کرد و به رادیو بی‌بی‌سی گفت:" مثل داستان‌های افسانه‌ای است. حتی با جام جهان‌بین هم نمی‌شد چنین روزی را پیش‌بینی کرد. من برای کریستین واقعا خوشحالم که اینقدر عالی توانست به روزهای اوج برگردد".

دروازه‌بان دانمارکی در ادامه صحبت‌هایش گفت:" من واقعا تحت تاثیر ماجرای اریکسن قرار گرفتم ولی متعجب نیستم. کریستین ذهنیت خاصی دارد، ذهنیتی که برای یونایتد خیلی مفید خواهد بود. او برای شهرت و پول و سبک زندگی لوکس فوتبال بازی نمی‌کند. او به خاطر عشقی که به فوتبال دارد بازی می‌کند. من هیچکس را نمی‌شناسم که از این نظر مثل او باشد. بنابراین، حضور او در یونایتد به از بین رفتن و کمرنگ شدن روحیه خودبزرگ‌بینی در رختکن کمک بزرگی خواهد کرد".

دیدگاه‌ها