کد خبر : 1832477 | 16 تیر 1401 ساعت 13:30 | 26K بازدید | 4 دیدگاه

بار مالی جذب کریستین اریکسن برای یونایتد

کریستین اریکسن به زودی به عنوان بازیکن آزاد به منچستریونایتد می‌پیوندد. رسانه‌های انگلیسی می‌گویند او از شیاطین سرخ دستمزد سنگینی خواهد گرفت.

بار مالی جذب کریستین اریکسن برای یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی، فصل گذشته بعد از امضای قراردادی کوتاه‌مدت به برنتفورد پیوست و با شروع فصل تابستان و پایان قراردادش با این تیم، بازیکن آزاد شد. این روزها انتقال اریکسن به منچستریونایتد قطعی به نظر می‌رسد ولی رسانه‌ها در انگلیس می‌گویند شیاطین سرخ به این ستاره دانمارکی دستمزدی قابل توجه خواهند پرداخت.

1721344

اریکسن در جریان رقابت‌های یورو 2020 در میانه میدان دچار حمله قلبی شد. او بعد از بهبودی و پشت سر گذاشتن دوران نقاهت به برنتفورد پیوست تا برگشتش به فوتبال را اعلام کند. او از دستگاهی الکترونیکی استفاده می‌کند که قلبش را زیر نظر دارد. طبق قوانین ایتالیا او نمی‌توانست با این دستگاه در سری آ بازی کند. به همین علت بود که اریکسن قراردادش با اینتر را فسخ کرد و راهی فوتبال انگلیس شد.

کریستین اریکسن زمانی که بازیکن اینتر بود دستمزدی معادل 270 هزار یورو در هفته دریافت می‌کرد. اما شبکه اسکای می‌گوید ستاره دانمارکی در صورت پیوستن به منچستریونایتد از این باشگاه انگلیسی هر هفته 350هزار یورو دستمزد خواهد گرفت.

1722850

ارزش کریستین اریکسن چیزی در حدود 25 میلیون یورو تخمین زده می‌شود. او علاوه بر درآمد فوتبالی‌اش با کمپانی نایک قرارداد تبلیغاتی دارد و در ازای تبلیغ محصولات این کمپانی مبالغی دریافت می‌کند.

دیدگاه‌ها