کد خبر : 1832213 | 14 تیر 1401 ساعت 20:20 | 27.1K بازدید | 11 دیدگاه

بهترین خبر ممکن برای نیمار؛ چراغ سبز مربی جدید PSG

درحالی‌که اخیرا شایعات زیادی درباره تیرگی روابط نیمار و PSG به گوش می‌رسید، ستاره برزیلی امروز بهترین خبر را از سرمربی جدیدش دریافت کرد.

بهترین خبر ممکن برای نیمار؛ چراغ سبز مربی جدید PSG

به گزارش "ورزش سه"، کریستوف گالتیه، سرمربی جدید PSG، امروز در اولین کنفرانس خبری خود در این سمت، جملاتی درباره نیمار به کار برد که مسلما ستاره برزیلی را بسیار خوشحال کرده. 

گالتیه تایید کرد که مایل است نیمار در تیم او بازی کند. سرمربی جدید پاریسی‌ها گفت ایده مشخصی در ذهن دارد که چطور باید از سوپراستار برزیلی به بهترین شکل ممکن بازی بگیرد.

1724435

در هفته گذشته رسانه‌های معتبر اروپایی گزارش‌هایی منتشر کردند که نشان می‌داد پاری‌سن ژرمن آماده است در صورت دریافت پیشنهادی مناسب، نیمار را همین امسال واگذار کند. نیمار که در سال 2017 با قراردادی 222 میلیون یورویی از بارسلونا به PSG پیوست در این سال‌ها هرگز نتوانست آنطور که پاریسی‌ها انتظار داشتند برای این تیم بدرخشد.

درحالی‌که از احتمال بازگشت نیمار به بارسلونا صحبت می‌شد، چند باشگاه انگلیسی مثل چلسی، منچستریونایتد و نیوکاسل هم به‌عنوان مشتری‌های احتمالی او مطرح بودند. اما گالتیه امروز مشخص کرد که مایل نیست ستاره بااستعدادی مثل نیمار را از دست بدهد.

1725252

کریستوف گالتیه در مصاحبه مطبوعاتی امروز خود درباره نیمار گفت:" نیمار بازیکنی در کلاس جهانی است. مگر مربی‌ای پیدا می‌شود که او را در تیمش نخواهد؟ ما باید در تیم به یک تعادل برسیم. من ایده روشنی در ذهن دارم و می‌دانم از او چه می‌خواهم. من هنوز با نیمار ملاقات نکرده‌ام ولی می‌خواهم او در تیم بماند".

دیدگاه‌ها