کد خبر : 1832218 | 14 تیر 1401 ساعت 20:20 | 41.2K بازدید | 11 دیدگاه

باید به کوچکترین جزئیات نظم توجه کنید

هشدار ویژه بردیف به بازیکنان تراکتور

سرمربی تراکتور می‌گوید نظم مهم‌ترین فاکتور برای دستیابی به موفقیت است.

هشدار ویژه بردیف به بازیکنان تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، قربان بردیف در مراسم معارفه‌ اعضای کادرفنی و در حالی‌که هیچ خبرنگاری برای پرسش از او وجود نداشت، در خصوص حضور در ایران و شناخت نسبت به تراکتور اظهار داشت: می‌دانم تراکتور یکی از پرطرفدارترین تیم‌های ایران است و تلاش خواهیم کرد یکی از مهم‌ترین و بهترین تیم‌های ایران باشیم.

سرمربی جدید تراکتور در مورد انتخاب دستیارانش عنوان کرد: آقای دانیلیانتس یک مربی باتجربه و دارای تاکتیک‌های متنوعی است که با بازیکنان خط دفاعی کار خواهد کرد. آقای دیمیتری کریچنکو هم که بازیکن مطرحی در لیگ روسیه و اروپا بود، قرار است با بازیکنان فاز تهاجمی کار کند. ادوارد کندوخوف، یکی دیگر از دستیارانم است که در زمینه فیزیوتراپی علم، تکنیک و تجربه بسیار زیادی دارد. یکی دیگر از دستیارانم به‌خاطر مشکلات خانوادگی، از اردوی پیش رو به جمع تراکتور اضافه می‌شود.

1725262

بردیف در پایان این صحبت‌های کوتاه خطاب به بازیکنانش گفت: تراکتور مهم‌تر از تمامی نام‌هاست. معتقدم نظم و ترتیب باید همه جا حاکم باشد و حتی کوچکترین جزئیات در زمینه نظم برای من مهم است. من به شما باور دارم و می‌خواهم با حداکثر توان در اختیار تیم باشید و بار دیگر تأکید می‌کنم که بدون نظم، هیج موفقیتی به‌دست نمی‌آید.

دیدگاه‌ها