کد خبر : 1832225 | 14 تیر 1401 ساعت 21:10 | 12.8K بازدید | 1 دیدگاه

اینتر از پروژه جذب دیبالا انصراف داد؟

پپ ماروتا، مدیر ورزشی اینتر مدعی شد این تیم در خط حمله بازیکنان باکیفیتی در اختیار دارد.

اینتر از پروژه جذب دیبالا انصراف داد؟

به گزارش "ورزش سه"، پپ ماروتا در سال 2015 و با مبلغ 40 میلیون یورو پائولو دیبالا را از پالرمو برای یوونتوس به‌خدمت گرفت. حالا و بعد از هفت سال، این ستاره آرژانتینی به‌عنوان بازیکن آزاد در دسترس بوده و به جز اینتر، تیم‌هایی چون ناپولی، میلان و مونزا خواهان جذب دیبالا هستند. گرچه به نظر می‌رسید توافق دیبالا با اینتر قطعی شده، اما مصاحبه اخیر پپ ماروتا به نظر موید عقب نشینی نراتزوری از این انتقال جنجالی است.

1725271

پپ ماروتا گفت: "پائولو دیبالا بخشی از خیل بازیکنانی است که به‌صورت رایگان در دسترس هستند. من هرگز این همه تعداد بازیکن آزاد ندیده بودم و این ثابت می‌کند که فوتبال در حال تغییر بوده و در سطح جوانان به شجاعت بیشتری نیاز است. جذب دیبالا یک فرصت بوده و هنوز هم این‌گونه است، اما علی‌رغم رابطه محکم من و دیبالا، ما در خط حمله بازیکنان ارزشمندی داریم که سرمربی باید آنها را به بهترین شکل مدیریت کند. 

من فقط به فصل گذشته اشاره می‌کنم که طعم تلخی داشت. ما دو جام دیگر به تالار افتخارات خود اضافه کردیم، اما مقام دوم سری آ طعم تلخی در کام ما بود و البته نشان می‌داد که تفاوت بین قهرمان و نایب قهرمان حداقل است.

تمدید قرارداد سیمونه اینزاگی طبیعی بود، زیرا او نشان داد که به وظیفه خود عمل کرده است. او این مهارت را دارد که برای مدت طولانی در کنار ما مانده و یکی از بهترین مربیان باشد. از پیر آسیلیو و باچین نیز تشکر می‌کنم که واقعا خوب کار می‌کنند تا یک تیم رقابت طلب بسازیم. شما باید شجاعت برد را داشته و از باخت نترسید. ما به قصد برنده شدن و رقابت کردن، باز خواهیم گشت."

دیدگاه‌ها