کد خبر : 1832227 | 14 تیر 1401 ساعت 21:10 | 10.6K بازدید | 4 دیدگاه

ایتالیا برای غلبه بر بلغارستان نیازی به زایتسف نداشت

تیم ملی والیبال ایتالیا در یک بازی آسان موفق شد در سه ست پیاپی بلغارستان را شکست دهد.

ایتالیا برای غلبه بر بلغارستان نیازی به زایتسف نداشت

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم ایتالیا و بلغارستان امروز در اولین بازی خود در هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌ها به مصاف یکدیگر رفتند؛ دو تیم در حالی مقابله هم صف‌آرایی کردند که در وضعیت کاملاً متفاوتی قرار داشتند. ایتالیا در دو هفته ابتدایی ۶ برد کسب کرده بود در حالی‌که بلغارستان تنها یک پیروزی برابر تیم ملی ایران به‌دست آورد.

اگرچه تیم دی جورجی با توجه به میزبانی مرحله نهایی لیگ ملت‌ها نگرانی خاصی بابت صعود به فینال ندارد اما با قدرت کامل در این مرحله حاضر شده و امروز یک بار دیگر این مسئله را نشان داد. جایی که ایتالیا موفق شد به‌راحتی و در سه ست پیاپی بلغارستان را شکست دهد و هفتمین برد خود در لیگ ملت‌ها را کسب کند.

1725273

ایتالیا در ست‌های اول و دوم به‌راحتی و با نتایج ۲۵-۱۵ و ۲۵-۲۰ بر حریف خود غلبه کرد. با این حال در ست سوم کار کمی پیچیده شد و حتی تیم دی جورجی در مقطعی چند امتیاز از حریف خود عقب افتاد اما نهایتاً با نتیجه ۲۵-۲۳ به پیروزی رسید.

نکته قابل توجه درباره مسابقه امروز اینکه با وجود حضور ایوان زایتسف در لیست تیم ملی ایتالیا دی جورجی ترجیح داد از او مقابل بلغارستان استفاده نکند. با این وجود به نظر می‌رسد که فوق ستاره ایتالیایی‌ها در ادامه هفته سوم به کار گرفته خواهد شد.

دیدگاه‌ها