کد خبر : 1832237 | 14 تیر 1401 ساعت 23:00 | 21.4K بازدید | 29 دیدگاه

رسمی؛ حریف بارسا در خوان گامپر؛ پوماهای مکزیکی

بعد از منصرف شدن دو حریف قبلی بارسلونا از حضور در جام خوان گامپر، این باشگاه اعلام کرد که حریف او در این مسابقه باشگاه پوماز مکزیک خواهد بود.

رسمی؛ حریف بارسا در خوان گامپر؛ پوماهای مکزیکی

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا رسما اعلام کرد حریف دو تیم مردان و زنان این باشگاه در جام خوان گامپر مشخص شده. بر اساس این اعلام دو تیم مردان و زنان باشگاه دو حریف متفاوت خواهند داشت.

شاگردان ژاوی هرناندز، تیم مردان بارسلونا، روز 7 آگوست، 16 مرداد، در ورزشگاه نوکمپ به مصاف پوماز مکزیک خواهند رفت. تیم زنان باشگاه بارسلونا هم روز 23 آگوست، 1 شهریور، در یوهان کرویف آرنا به مصاف تیم زنان باشگاه فرانسوی مون‌پلیه خواهد رفت.

1725294

ابتدا قرار بود حریف بارسا در خوان گامپر امسال، آ اس رم باشد. اما باشگاه ایتالیایی با وجود امضای قرارداد از تصمیم خود منصرف شد و اعلام کرد با بارسا دیدار نخواهد کرد. کاتالان‌ها سپس سراغ یک تیم دیگر ایتالیایی رفتند و مذاکرات‌شان با آث میلان به نتیجه مثبت رسید و اعلام شد خوان گامپر امسال بین بارسا و میلان خواهد بود. اما میلان هم اعلام کرد از بازی در خوان گامپر منصرف شده است.

باشگاه بارسلونا امروز اعلام کرد با توجه به اینکه پیدا کردن باشگاهی که تیم‌های مردان و زنانش بتوانند در دو تاریخ بالا به مصاف بارسلونا بروند دشوار بوده؛ در نهایت تصمیم گرفته دو بازی تیم‌های مردان و زنان با دو باشگاه مختلف باشد.

بارسا اعلام کرد علت تاخیر بازی تیم زنان باشگاه با تیم زنان مون‌پلیه این است که بارسا به باشگاه فرانسوی اعلام کرده می‌خواهد مون‌پلیه با تمامی بازیکنان ملی‌پوشش در این مسابقه شرکت کند. به دلیل حضور چندین نفر از بازیکنان مون‌پلیه در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای زنان، تصمیم بر این شد که دیدار دو تیم دو هفته بعد از دیدار تیم مردان بارسا برگزار شود.

دیدگاه‌ها