کد خبر : 1832244 | 15 تیر 1401 ساعت 00:18 | 6.1K بازدید | 3 دیدگاه

بهترین مربی فصل پرتغال؛ کنسیسائو از پورتو

سرژیو کنسیسائو، سرمربی پورتو، به‌عنوان بهترین مربی فصل گذشته لیگ پرتغال انتخاب شد.

بهترین مربی فصل پرتغال؛ کنسیسائو از پورتو

به گزارش "ورزش سه"، در مراسم اهدای جوایز بهترین‌های فصل گذشته لیگ پرتغال، جایزه بهترین مربی فصل به سرژیو کنسیسائو، سرمربی پورتو، اهدا شد. در این رای‌‌گیری، بهترین‌های فصل با رای مستقیم همه کاپیتان‌های تیم‌های حاضر در لیگ پرتغال به‌علاوه سرمربی‌های این تیم‌ها انتخاب می‌شوند.

سرژیو کنیسسائو فصل گذشته با پورتو نتایج درخشانی گرفت. تیم او در حالی هم قهرمان لیگ و هم قهرمان جام حذفی پرتغال شد که در لیگ این کشور، با کسب 91 امتیاز، رکورد امتیازهای خود در تاریخ لیگ پرتغال را شکست.

1725304

پورتو با هدایت کنسیسائو فصل گذشته در 34 بازی خود در لیگ 18تیمی پرتغال، تنها یک شکست در کارنامه‌اش ثبت کرد. شاگردان کنسیسائو در فصل گذشته 29 پیروزی، چهار تساوی، و یک شکست داشتند.

پورتو مدتی است برای ما اهمیتی ویژه پیدا کرده که بدون‌شک به دلیل حضور و درخشش مهدی طارمی، فوتبالیست ایرانی، در این تیم است. از اخبار اینطور به نظر می‌رسد که مهدی طارمی و کنسیسائو فصل آینده هم در پورتو حضور خواهند داشت و رابطه این سرمربی و بازیکنش دست‌کم یک فصل دیگر در باشگاه پرتغالی ادامه خواهد داشت.

کنسیسائو که متولد 1974 میلادی است پیش از نشستن روی نیمکت پورتو، هدایت نانت فرانسه را به عهده داشت و از سال 2017 به پورتو دعوت شد تا روی صندلی سرمربی‌‌گری این تیم پرافتخار پرتغالی بنشیند. او پیش از مربی‌گری، فوتبالیست بوده و در تیم ملی کشورش، پرتغال، و چندین باشگاه پرتغالی و غیر پرتغالی، عملکرد خوبی داشت. او در دوران بازی خود فوتبالش را در پنج کشور و 10 تیم ادامه داده و در نهایت تصمیم گرفت پس از آویختن کفش‌ها به جرگه مربیان دربیاید.

1725305

دیدگاه‌ها