کد خبر : 1832322 | 15 تیر 1401 ساعت 13:22 | 73.6K بازدید | 13 دیدگاه

دعوای شکیرا و پیکه؛ حق نداری بچه‌ها را ببری!

به نظر می‌رسد که حواشی پیرامون پیکه، مدافع بارسلونا، و همسرش همچنان ادامه داشته باشد.

دعوای شکیرا و پیکه؛ حق نداری بچه‌ها را ببری!

به گزارش "ورزش سه"، جدایی پیکه از شکیرا یکی از جنجالی‌ترین اتفاقات چند ماه اخیر بوده و هر روز ابعاد جدیدی از آن در رسانه‌ها مطرح می‌شود. 
این اتفاق باعث تعجب بسیاری شد که تصور می‌کردند این زوج رابطه خوبی با یکدیگر دارند اما علنی شدن مشکلات آنها و مسائلی که درباره دلیل این جدایی و خیانت پیکه مطرح شد باعث شد که هردوی آنها از نظر روانی تحت فشار قرار بگیرند.
بسیاری از منابع نزدیک به شکیرا پیش از این گفته بودند که این خواننده مشهور تصمیمی برای ادامه حضور در اسپانیا ندارد و می‌خواهد با دو فرزندش این کشور را ترک کرده و راهی میامی آمریکا شود. 
این در حالی است که نشریات کاتالان حالا خبر داده‌اند که او نیاز به تایید پیکه دارد تا بتواند ساشا و میلان را با خودش به آمریکا ببرد و این بازیکن نیز به هیچ وجه راضی به انجام چنین کاری نیست. 

1719131

در روزهای اخیر شایعات بسیاری درباره درگیری آنها به گوش رسیده اما نزدیکان این زوج می‌گویند که دلیل اصلی درگیری آنها در چند روز اخیر صرفا مربوط به حضانت پسران آنها  است. 
گفته می‌شود شکیرا قصد دارد به هر شکل ممکن حضانت فرزندانش را از پیکه بگیرد و آنها را با خودش به میامی ببرد و برای این کار دست به هر کاری حتی انتشار مطالبی که به وجهه پیکه آسیب بزند خواهد کرد. 
از سوی دیگر، پیکه هم گفته که اجازه خروج فرزندانش از اسپانیا حتی برای سپری کردن تعطیلات را نخواهد داد و به شکیرا گفته که دوست ندارد تا این حد از دو پسرش دور باشد. 
به نظر می‌رسد که درگیری این دو نفر در روزهای آتی وارد فاز جدیدی شده و بحث دریافت حضانت بچه‌ها به صورت قانونی پیگیری شود.

دیدگاه‌ها