کد خبر : 1832325 | 15 تیر 1401 ساعت 13:38 | 36.7K بازدید | 25 دیدگاه

خشم اسکولز از یونایتد و رونالدو: سیرک شروع شد

پل اسکولز، اسطوره منچستریونایتد، از شرایط فعلی این تیم به هیچ وجه راضی نیست.

خشم اسکولز از یونایتد و رونالدو: سیرک شروع شد

به گزارش "ورزش سه"، بحث درباره آینده کریستیانو رونالدو به یکی از سوژه‌های اصلی رسانه‌های ورزشی در چند روز اخیر تبدیل شده است. 
این بازیکن پرتغالی کمتر از یک سال قبل تورین را ترک کرد تا به منچستریونایتد ملحق شده و بار دیگر با پیراهن این تیم به میدان برود اما شرایط این باشگاه در ماه‌های اخیر باعث شده که او از حضور در این تیم منصرف شده و به دنبال جدایی باشد. 
این در حالی است که او موفق شد رکورد گلزنی درخشان را در شرایط بحرانی این تیم هم حفظ کند و فصل گذشته 24 گل برای شیاطین سرخ به ثمر رساند اما این برای او کافی نیست. 
تمرینات پیش فصل منچستریونایتد تحت هدایت اریک تن‌هاخ از چند روز قبل شروع شده اما رونالدو تصمیم گرفته که در این تمرینات حاضر نشود. 

1725109
هرچند این باشگاه اعلام کرده که دلیل اصلی غیبت رونالدو در تمرینات مشکلات خانوادگی بوده اما بسیاری باور دارند که این ستاره پرتغالی در حال فشار آوردن به مدیران یونایتد برای قبول درخواست جدایی‌اش است. 
اسکولز که به نظر می‌رسد به هیچ وجه از اتفاقاتی که در یونایتد در جریان است راضی نیست، در صفحه اینستاگرامش نوشت:« اجازه دهید سیرک آغاز شود.»
اشاره او اتفاقات مربوط به رونالدوست که حالا عملکرد ضعیف یونایتد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی را نیز تحت الشعاع قرار داده و توجه همه را به جدایی خودش از این تیم معطوف کرده است. 
هرچند گفته می‌شود یکی دیگر از دلایل ناراحتی این بازیکن از مدیران یونایتد، همین عملکرد ضعیفی است که در بازار نقل و انتقالات تا این جای کار داشته‌اند.

دیدگاه‌ها