کد خبر : 1832347 | 15 تیر 1401 ساعت 18:17 | 26.7K بازدید | 18 دیدگاه

مندس به دنبال تیم برای CR7

رونالدو در اتلتیکو؛ توئیتی که زود حذف شد!

دو خبرنگار اسپانیایی و انگلیسی روز گذشته خبر از پیشنهاد شدن رونالدو به اتلتیکو مادرید دادند.

رونالدو در اتلتیکو؛ توئیتی که زود حذف شد!

به گزارش "ورزش سه"، وقتی مشخص شد فوق‌ستاره پرتغالی تمایلی به ماندن در منچستریونایتد ندارد از تیم‌های مختلفی به‌عنوان خواهان او نام برده شده است: چلسی، رم، رئال‌مادرید، پاری‌سن‌ژرمن، ناپولی و.. اما 2 نام در این میان بیش از همه عجیب است؛ بارسلونا و اتلتیکو مادرید.

1722368

حضور روز دوشنبه ژرژ مندس مدیر برنامه‌های سرشناس کریستیانو رونالدو در شهر بارسلونا، شایعات در مورد انتقال کریستیانو به بارسا را به اوج رساند اما رسانه‌های اسپانیایی خیلی زود این شایعات را تکذیب کردند.

یک خبرنگار پرتغالی هم دیروز به مارکا گفت که مندس این روزها رونالدو را به تیم‌های زیادی معرفی کرده و یکی از آنها اتلتیکو مادرید است ولی بارسا و اتلتیکو به‌عنوان آخرین راهکار رونالدو برای جدایی از منچستر مدنظر خواهند بود.

1725429

روز گذشته انتشار یک توئیت از خبرنگار اسکای اسپورتس بر شایعات بازگشت رونالدو به لالیگا دامن زد. متئو تامپسون توئیت کرد:« فوری؛ رونالدو به اتلتیکو پیشنهاد شد. دستمزد مشکلی نخواهد بود و برای رونالدو بازی در لیگ قهرمانان در اولویت است. انتقالی 40 میلیون یورویی.» 

واکنش هواداران فوتبال به این توئیت گسترده بود به طوری‌که او ساعتی بعد توئیت خود را حذف کرد. پدرو موراتا، خبرنگار کادنا کوپه نیز ضمن تایید این خبر گفت که مندس به مدیران اتلتیکو گفته است برای جذب رونالدو باید 40 میلیون یورو هزینه کنند. 

دیدگاه‌ها