کد خبر : 1832379 | 15 تیر 1401 ساعت 17:59 | 28.7K بازدید | 8 دیدگاه

ناکامی مطلق چلسی؛ منتظر عصبانیت توخل باشید!

چلسی در برآورده کردن اهداف تابستانی توماس توخل، سرمربی آلمانی خود ناکام بوده است.

ناکامی مطلق چلسی؛ منتظر عصبانیت توخل باشید!

به گزارش "ورزش سه"، در هفته‌های اخیر چلسی دست روی هر بازیکنی گذاشته، در توافق با او ناکام بوده و نتوانسته مهره مورد نظر کادر فنی را به‌خدمت بگیرد. ابتدا اخبار حاکی از آن بود که چلسی برای خرید رافینیا، ستاره برزیلی لیدز به توافق دست یافته و این وینگر تکنیکی فصل بعد در لندن بازی خواهد کرد. اما حالا به نظر می‌رسد خود رافینیا و دکو، مدیر برنامه او در تلاش برای توافق با بارسلونا هستند و حضور این بازیکن در ترکیب چلسی در فصل بعد در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. 

1723866

همچنین آبی‌های لندن در ماه‌های اخیر مذاکرات فراوانی با عثمان دمبله، ستاره فرانسوی بارسلونا داشته‌اند. توماس توخل سابقه کار کردن با این بازیکن بااستعداد را در دورتموند داشته و خواهان حضور او در رختکن چلسی بود. اما بعد از کش و قوس‌های فراوان، به نظر می‌رسد عثمان دمبله برای تمدید قرارداد با بارسلونا به توافق رسیده و این ستاره 24 ساله فصل بعد نیز در استادیوم نوکمپ به میدان خواهد رفت.

دست آخر چلسی برای پر کردن جای خالی آنتونی رودیگر به سراغ باشگاه یوونتوس و ماتیس دی لیخت رفت. مدیران چلسی در یکی دو هفته اخیر تلاش زیادی برای جذب این مدافع هلندی و باکلاس داشتند، اما اخبار حاکی از آن است که ماتیس دی لیخت نیز با بایرن مونیخ به توافق رسیده و به‌زودی راهی بوندس‌لیگا خواهد شد. بدین‌ترتیب سومین پروژه تابستانی چلسی نیز با ناکامی توام شد و این روند نشان می‌دهد مدیریت جدید باشگاه کار دشواری برای جلب رضایت توماس توخل در ادامه پنجره تابستانی خواهد داشت. جالب اینجاست در بین ۲۰ تیم لیگ برتری تا امروز فقط چلسی و لسترسیتی خرید جدیدی نداشته‌‌اند.

1691410

دیدگاه‌ها