کد خبر : 1832384 | 15 تیر 1401 ساعت 18:17 | 19.8K بازدید | 3 دیدگاه

خوآکین قصد رفتن ندارد؛

قرارداد ستاره پیگیر و اسپانیایی تمدید شد! (عکس)

قرارداد خوآکین‌، ستاره اسپانیایی و 41 ساله بتیس برای یک فصل دیگر تمدید شد.

قرارداد ستاره پیگیر و اسپانیایی تمدید شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه اسپانیایی بتیس امروز اعلام کرد، خواکین، هافبک تهاجمی این تیم دو هفته قبل از تولد 41 سالگی خود، قرارداد یک ساله جدیدی با رئال بتیس امضا کرده و فصل بعد هم همچنان به میدان خواهد رفت. بدین‌ترتیب خوآکین در تاریخ 21 جولای پیش رو 41 ساله می‌شود، فصل آینده این شانس را خواهد داشت که به مسن‌ترین گلزن لیگ اسپانیا تبدیل شود. 

همچنین خوآکین تا امروز ۶۰۰ بازی در لالیگا در کارنامه خود ثبت کرده و در صورت قرار گرفتن در ترکیب ثابت رئال بتیس در فصل بعد، می‌تواند با عبور از رکورد آندونی زوبی ‌زاره‌تا با ۶۲۲ حضور، به پرسابقه ‌ترین بازیکن تاریخ لالیگا نیز تبدیل شود. البته هری لو انگلیسی مسن‌ترین بازیکنی است که در لالیگا به میدان رفته است. او در سن 48 سالگی برای رئال سوسیداد در دهه 1930 بازی کرد و به نظر می‌رسد محال است خوآکین بتواند این رکورد تقریبا یک قرنی را از آن خود کند.

البته خوآکین این فرصت را خواهد داشت تا از ریکاردو، دروازه‌بان سابق اوساسونا که در سال 2013 و در سن 41 سال و پنج ماه و دو روزگی مقابل رئال مادرید قرار گرفت، پیشی بگیرد. خوآکین فصل گذشته 37 بازی در تمام رقابت‌ها انجام داده و بتیس را به مقام پنجمی لیگ و قهرمانی کوپا دل ری رساند.
1725523

دیدگاه‌ها