کد خبر : 1832397 | 15 تیر 1401 ساعت 20:00 | 71.2K بازدید | 13 دیدگاه

یک شکست تلخ برای آرژانتین ‌مقابل برزیلی‌‌ها

بدترین پنالتی تاریخ، بازیکنی که بوکا را یک‌تنه حذف کرد

بندتو، بازیکن 32ساله بوکاجونیورز، در دیدار این تیم مقابل کورینتیانس، در یک‌هشتم کوپا لیبرتادورس، دو پنالتی از دست داد تا عامل اصلی حذف تیم آرژانتینی باشد.

بدترین پنالتی تاریخ، بازیکنی که بوکا را یک‌تنه حذف کرد

به گزارش "ورزش سه"، داریو بندتو، امروز در جریان دیدار تیمش بوکاجونیورز، با کورینتیانس برزیل، در مرحله یک‌هشتم نهایی کوپا لیبیرتادورس، بدون‌شک عامل اصلی شکست و حذف بوکا بود. او در این بازی دو پنالتی از دست داد که یکی از آنها به بدترین شکل ممکن هدر رفت. پنالتی‌ای که رسانه‌ها از آن به‌عنوان یکی از بدترین پنالتی‌های تاریخ یاد کرده‌اند.

دیدار امروز، بازی برگشت دو تیم در مرحله یک‌هشتم نهایی کوپا لیبرتادورس بود. دیدار دو تیم در بازی رفت با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود. دیدار برگشت دو تیم به میزبانی بوکا هم در وقت‌های قانونی با تساوی 0-0 به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود.

داریو بندتو اما در بازی امروز در وقت‌های قانونی هم یک ضربه پنالتی را از دست داد. وقتی کار به ضربات پنالتی کشید، بوکا 3-2 از کورینتیانس پیش افتاده بود که نوبت به بندتو رسید تا برای دومین بار در این بازی پشت یک ضربه پنالتی بایستد.

1725547

اما بندتو توپ را به چنان فاصله‌ای به آسمان شلیک کرد که توپ، پروازکنان به میان تماشاچی‌های حاضر روی سکوی پشت دروازه رفت.

1725549
1725551
1725552

دیگر بازیکنان بوکا دو پنالتی بعدی‌شان را گل کردند تا دو تیم در ضربات پنالتی 5-5 بشوند. در نهایت خوان رامیرز، دیگر بازیکن بوکاجونیورز پنالتی سرنوشت‌ساز این تیم را هم از دست داد تا در نهایت کورینتیانس برزیل با نتیجه 6-5 به پیروزی برسد.

داریو بندتو، مهاجمی که پیش از بوکا در مارسی بازی می‌کرد، در دقیقه 32 مسابقه هم پشت یک ضربه پنالتی ایستاد. ضربه او اما به تیرک دروازه برخورد کرد. تصمیم سرمربی بوکاجونیورز در معرفی کردن بندتو برای ضربات پنالتی آخر بازی، در آرژانتین با اعتراض‌های زیادی مواجه است.

ماجرای دو پنالتی از دست رفته بندتو آنقدر خبرساز شد که حتی باشگاه کورینتیانس هم در حساب توییتری خود به شوخی با او پرداخت. کورینتیانس در توییتر باشگاه، تصویری فوتوشاپی از بندتو را منتشر کرد که او را با کارت عضویت در باشگاه برزیلی نشان می‌داد. کورینتیانس در این توییت خطاب به بندتو نوشت: متشکریم!

1725553

کورینتیانس که با پیروزی بر بوکا به مرحله یک‌چهارم کوپا لیبرتادورس راه یافته در آن مرحله مقابل دپورتوس تولیما یا فلامنگو قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها