کد خبر : 1832402 | 15 تیر 1401 ساعت 20:20 | 33.2K بازدید | 8 دیدگاه

ستاره برزیلی به آژاکس: لطفا بگذارید به یونایتد بروم

با اینکه آنتونی، وینگر آژاکس، باشگاه هلندی را تحت فشار گذاشته که اجازه پیوستنش به یونایتد را صادر کند ولی آژاکس می‌گوید شیاطین سرخ باید 20 میلیون یورو به پیشنهاد خود اضافه کنند.

ستاره برزیلی به آژاکس: لطفا بگذارید به یونایتد بروم

به گزارش "ورزش سه"،  منچستریونایتد برای خرید آنتونی، ستاره آژاکس، به این تیم پیشنهادی 60 میلیون یورویی ارائه کرده ولی باشگاه هلندی به یونایتد پاسخ داده که او را به جز با رقمی 80 میلیون یورویی واگذار نخواهد کرد. این در حالی است که آنتونی باشگاهش را تحت فشار گذاشته که با انتقال او به شیاطین سرخ موافقت کند.

منچستریونایتد مدتی است با آژاکس برای خرید این ستاره 22ساله برزیلی در حال مذاکره است. اما آژاکس در تمام این مدت در مقابل تیم انگلیسی مقاومت کرده و سعی دارد آنتونی را دست‌کم برای یک فصل دیگر در آمستردام نگه دارد.

1725563

آژاکسی‌ها برای منصرف کردن یونایتد حاضر نیستند حتی یک سنت از درخواست 80 میلیون یورویی خود کوتاه بیایند. این در حالی است که آنتونی و ایجنت او فشار زیادی به آژاکس وارد کرده تا از لجاجت دست بردارد.

آنتونی تا سال 2025 با آژاکس قرارداد دارد و سرمربی جدید تیم هلندی، آلفرد شرویدر، خواهان حضور ستاره برزیلی در تیمش شده. او اخیرا در این‌باره گفت:" شکی نیست که ما می‌خواهیم آنتونی بماند. اگر اشتباه نکنم او تا سه سال دیگر قرارداد دارد و خودش این را می‌داند".

این ستاره برزیلی در سال 2020 از سائوپائولو به آژاکس پیوست. او تا امروز 78 بازی برای تیم هلندی انجام داده و در این مدت 22 گل به ثمر رسانده و 19 پاس گل داده است.

دیدگاه‌ها