کد خبر : 1832406 | 15 تیر 1401 ساعت 20:44 | 59.9K بازدید | 10 دیدگاه

آغاز تمرینات دو گزینه همیشگی هواداران استقلال (عکس)

علی کریمی و مامه تیام این روزها در تمرینات کایسری اسپور ترکیه حضور دارند و خود را برای فصل بعد آماده می‌کنند.

آغاز تمرینات دو گزینه همیشگی هواداران استقلال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، علی کریمی این تابستان نیز به مانند فصل قبل به یکی از گزینه‌های استقلال تبدیل شد. بازیکنی که پس از مصدومیت شدید یک فصل کامل را از دست داد ولی اکنون پس از بهبودی کامل به میادین بازگشته است تا خود را برای آغاز یک فصل جدید آماده کند.

کریمی با حضور در ایران، صحبت‌هایی را با مدیران هر دو تیم استقلال و سپاهان انجام داد ولی هیچ‌کدام به نتیجه خاصی نرسید. به نظر می‌رسید با توجه به در پیش بودن رقابت‌های جام جهانی، کریمی تمایل داشته باشد به فوتبالش در ایران ادامه دهد اما این بازیکن در حال حاضر تحت قرارداد کایسری اسپور است و باید در تمرینات تیمش حضور یابد.

1725573

او امروز نیز به مانند روزهای گذشته در تمرینات تیمش حضور یافت و نکته جالب برای هواداران استقلال، پا به پا شدن او با مامه تیام مهاجم تیم ملی سنگال است که آبی‌ها خاطرات بسیار خوبی از این مهاجم در ذهن دارند.

در روزهای کوتاه حضور تیام در استقلال، این بازیکن یکی از بهترین دوره‌های فوتبالی خودش را سپری کرد که ثمره آن قهرمانی جام حذفی با استقلال و صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بود.

هواداران استقلال هر سال و در فصل نقل و انتقالات امید زیادی به بازگشت این دو بازیکن به تیمشان دارند ولی در مقطع کنونی این امر شدنی نیست هر چند که وضعیت کریمی برای فصل بعد ممکن است دچار تغییر شود.

البته باید از سیدمجید حسینی نیز نام برد. دیگر بازیکن سابق استقلال که او نیز عضو تیم کایسری اسپور است و در تمرینات تیمش حضور پیدا کرده است.

دیدگاه‌ها