کد خبر : 1832415 | 15 تیر 1401 ساعت 21:35 | 53.7K بازدید | 5 دیدگاه

ستاره رئال روی صحنه نمایش مد و لباس(عکس)

ادواردو کاماوینگا، ستاره رئال مادرید، به اولین فوتبالیستی تبدیل شد که به‌عنوان مدل برای برند مشهور مد و لباس بالنسیاگا به روی صحنه رفت.

ستاره رئال روی صحنه نمایش مد و لباس(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ادواردو کاماوینگا، ستاره باشگاه رئال مادرید، اولین فوتبالیستی است که به‌عنوان مدل برای برند مشهور مد و لباس بالنسیاگا به روی صحنه رفت. او در جریان هفته مد پاریس، در یک مراسم رژه مانکن‌ها شرکت کرده و لباس‌های طراحی شده توسط برند بالنسیاگا را به تن کرد و روی صحنه رفت.

1725581

بالنسیاگا یکی از بزرگان صنعت مد و لباس است که تا کنون ستاره‌های بزرگ دنیای مد، سینما و موسیقی و سبلریتی‌های بزرگ دنیا به‌عنوان مدل با آن همکاری کرده‌اند.

ادواردو کاماوینگای 19ساله در هفته مد پاریس به‌همراه چهره‌های مشهوری مثل کیم کارداشیان، نائومی کمپ‌بل و نیکل کیدمن برای برند بالنسیاگا روی صحنه رفت.

1725582
کاماوینگا با لباس سراسر سیاه بالنسیاگا در هفته مد پاریس

 کاماوینگا بعد از مراسم گوشه‌هایی از پشت صحنه حضورش روی صحنه را در حساب‌های خود در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد.

کاماوینگا در سال 2021 از باشگاه فرانسوی رن به رئال مادرید پیوست و بلافاصله به یکی از بازیکنان فیکس این تیم تبدیل شد. او برای رئال مادرید 40 بازی انجام داده و در جریان قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا هم در میدان حضور داشت. او تا کنون سه بازی ملی برای تیم ملی کشورش، فرانسه انجام داده.

دیدگاه‌ها