کد خبر : 1832450 | 16 تیر 1401 ساعت 10:33 | 7.2K بازدید | 6 دیدگاه

قهرمانی در سوپرجام کمترین حق هواداران است؛

صادقی: نساجی با حضور مطهری قوی‌تر می‌شود

اکبر صادقی می‌گوید یکی از اهداف نساجی در فصل پیش رو قهرمانی در سوپرجام خواهد بود.

صادقی: نساجی با حضور مطهری قوی‌تر می‌شود

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال نساجی از حدود یک هفته قبل تمرینات آماده‌سازی خود را در تهران آغاز کرده است. این تیم پس از قهرمانی در جام حذفی در فصل گذشته، حالا با کادرفنی جدید خود به دنبال نتایج بهتر در مسابقات فصل آینده خواهد بود.

اکبر صادقی هافبک با تجربه نساجی که در روزهای گذشته قرارداد خود را به مدت دو فصل با این تیم تمدید کرد در گفت‌وگو با خبرنگار ما در این باره گفت: باید یک تشکر ویژه از باشگاه نساجی، مجموعه وارش و آقای حدادیان داشته باشم. در یک سال و نیمی که من به این مجموعه اضافه شده‌ام واقعا از کار کردن با این انسان های بزرگ لذت برده‌ام. این مدت جزو بهترین سال های فوتبالی ام بوده است و این باعث شده بیشتر ترغیب شوم تا با این مجموعه ادامه بدهم.

وی افزود: خدا را شکر همه چیز خوب است؛ جلسه طولانی هم برای تمدید قرارداد نداشتیم و با همان صحبت های اولیه همه چیز حل شد. هر دو طرف از همکاری با یکدیگر راضی بودیم. آقای حدادیان همیشه نه تنها به من، بلکه به همه اعضای تیم لطف داشته‌اند و امیدوارم در ادامه راه هم این همکاری با موفقیت برای نساجی و شادی مردم قائمشهر باشد. خیلی خوشحالم که توانستم تمدید کنم و در خدمت باشگاه نساجی باشم. امیدوارم بتوانم یک مهره تاثیرگذار برای تیمم باشم.

صادقی در مورد آغاز تمرینات نساجی و امکانات این تیم توضیح داد: حدود یک هفته است که تمرینات را شروع کردیم و صبح و بعد از ظهر تمرین می‌کنیم. تمرینات خوبی داشته‌ایم و تیم هم تقریبا شاکله سال قبل را دارد. همچنین مجموعه خوب کارگران را در اختیار داریم و جزو تیم هایی هستیم که از امکانات خوبی در تهران بهره می‌بریم. هفته بعد هم یک اردو داریم و در شمال تمرین خواهیم کرد.

وی در خصوص حمید مطهری و کادرفنی جدید نساجی عنوان کرد: کادرفنی خیلی خوب و با دانشی به تیم اضافه شده‌اند، انسان های بزرگ و فوتبال بلدی هستند و در این سال هایی که در فوتبال بوده‌اند تجربیات خوبی کسب کرده‌اند. مجموعه ما قوی بود و با حضور این عزیزان قوی‌تر هم شد. خود من دو سال با آقای مطهری کار کرده‌ام و شناخت خوبی از یکدیگر داشتیم؛ به همین دلیل با صحبت های اولیه‌ای که انجام دادیم همه چیز حل شد. خیلی خوشحالم که ایشان در مجموعه ما هستند.

1725651

هافبک نساجی درباره شرایط استادیوم شهید وطنی و برگزاری تمرینات در تهران گفت: ما خیلی از شرایط استادیوم وطنی اطلاع نداریم اما هفته آینده در قائمشهر اردویی داریم و مسئولان تیم حتما به آنجا سر می‌زنند؛ قول داده‌اند که استادیوم به بازی برسد و انشاالله ما هم بتوانیم از هواداران‌مان استفاده کنیم و فوتبال خوبی انجام بدهیم.

صادقی در واکنش به اینکه با توجه به قهرمانی فصل گذشته نساجی، انتظارات از این تیم بالا رفته است گفت: ما سال قبل با زحماتی که کشیدیم جدا از قهرمانی جام حذفی می‌توانستیم در لیگ هم نتایج بهتری بگیریم اما شرایط خاصی برای تیم به وجود آمد، مربیان جدا شدند و بحث هایی هم به وجود آمد که علاقه‌ای به صحبت در مورد آن ندارم. امسال خدا را شکر مجموعه خوب و منسجمی داریم و از شرایط سال قبل درس بزرگی گرفتیم. همه تلاش‌مان را می‌کنیم که امسال در لیگ و جام حذفی نتایج درخشانی بگیریم؛ علی‌الخصوص که امسال بر خلاف سال قبل که مدام میهمان بودیم، میزبانی هم داریم.

صادقی ادامه داد: شرایط امسال به مراتب بهتر از پارسال است و فکر می‌کنم در ادامه راه بتوانیم با اضافه کردن چند بازیکن در چند پست شرایط را بهتر هم کنیم. مجموعه مدیریتی باشگاه تمام تلاشش را می‌کند که بتوانیم در قائمشهر از هواداران پذیرایی کنیم و مطمئنا می‌توانیم نتایج بهتری هم بگیریم.

او در پایان درباره اینکه نساجی امسال باید در مسابقه سوپرجام هم شرکت کند بیان کرد: سوپرجام لذت خاص خودش را دارد. جام حذفی برای ما خیلی لذت بخش تمام شد و یک شب رویایی برای ما و مردم قائمشهر و مجموعه بزرگ نساجی بود. امیدواریم بتوانیم این کار بزرگ را در سوپرجام هم انجام بدهیم و دل مردم قائمشهر را شاد کنیم؛ این کمترین حق مردم قائمشهر است.

دیدگاه‌ها