کد خبر : 1832454 | 16 تیر 1401 ساعت 11:00 | 33.8K بازدید | 13 دیدگاه

5 باشگاهی که چلسی برای خرید استرلینگ شکست داد

انتقال رحیم استرلینگ از منچسترسیتی به چلسی قطعی است اما آبی‌های لندن برای موفقیت در جذب او کار راحتی نداشتند و موفق شدند تلاش‌های 5 باشگاه دیگر را ناکام کنند.

5 باشگاهی که چلسی برای خرید استرلینگ شکست داد

به گزارش "ورزش سه"، حالا دیگر قطعی است که رحیم استرلینگ، مهاجم منچسترسیتی، به زودی به چلسی رفته و رسما بازیکن این تیم خواهد شد. اما موفقیت چلسی در این پروژه به راحتی به دست نیامده است. به گزارش روزنامه انگلیسی میرر، آبی‌های لندن برای خرید استرلینگ با 5 باشگاه دیگر رقابت می‌کردند که در نهایت موفق شدند همه آنها را شکست بدهند.

انتقال استرلینگ که گفته می‌شود با قراردادی 50 میلیون یورویی خواهد بود به زودی رسمی می‌شود تا این مهاجم بتواند چلسی را در سفر به آمریکا برای تور پیش‌فصل همراهی کند. اما پنج باشگاهی که چلسی برای جذب استرلینگ موفق به پیروزی بر آنها شده کدام باشگاه‌ها بودند؟

1725667

لیورپول
با توجه به اینکه لیورپول در انگلیس حریف شماره یک منچسترسیتی است، انتقال استرلینگ به تیم یورگن کلوپ می‌توانست از مهمترین خبرهای نقل و انتقالات تابستانی باشد. به خصوص با توجه به اینکه استرلینگ سابقه بازی در لیورپول را دارد.

1722612

رئال مادرید
کارلو آنچلوتی که در جذب ارلینگ هالند و کیلیان امباپه ناکام بود نیاز به جذب مهره تهاجمی برجسته‌ای مثل استرلینگ داشت. میرر می‌گوید رئال مادرید در هفته‌های اخیر تلاش زیادی برای جذب استرلینگ کرد که ناموفق بود.

1725670

بارسلونا
با وجود مشکلات مالی، باشگاه بارسلونا به جذب رحیم استرلینگ علاقه داشت. میرر می‌گوید ژاوی این مهاجم انگلیسی را به عنوان یکی از بازیکنان مد نظرش به لاپورتا، رئیس باشگاه، معرفی کرده بود. بارسا در ژانویه گذشته هم سعی کرده بود استرلینگ را به صورت قرضی از سیتی به خدمت بگیرد.

پاری سن ژرمن
با اینکه تیم پاریسی ستاره‌های تهاجمی بزرگی مثل مسی‌، نیمار و امباپه را دارد ولی گفته می‌شود درخشش استرلینگ با پیراهن سیتی باعث شده پاری سن ژرمن هم امسال تابستان به فکر جذب او باشد.

بایرن مونیخ
بایرن مونیخ هم بعد از حذف ناامیدکننده از چمپیونزلیگ سال گذشته به دنبال تقویت خود در فاز تهاجمی بود. بایرنی‌ها که سادیو مانه را از لیورپول به خدمت گرفتند قصد داشتند یک مهاجم برجسته دیگر را از لیگ برتر به باواریا منتقل کنند، به خصوص حالا که احتمال می‌دهند فصل آینده رابرت لواندوفسکی را در اختیار نداشته باشند.

دیدگاه‌ها