کد خبر : 1832476 | 16 تیر 1401 ساعت 12:48 | 28.8K بازدید | 6 دیدگاه

علیرضا زیر شلاق تمرینات فاینورد

از شنا در رودخانه سرد تا بدنسازی شدید با جهانبخش

قریب به اتفاق لژیونرهای ایرانی در تعطیلات تابستانی به ایران آمدند تا با خانواده‌های خود ملاقاتی داشته باشند. از جمله این بازیکنان، علیرضا جهانبخش بود.

از شنا در رودخانه سرد تا بدنسازی شدید با جهانبخش

به گزارش ورزش سه ، کاپیتان  تیم ملی ایران که هر سال با پایان فصل فوتبالی اروپا، اواخر تیر و اوایل مرداد را در ایران سپری می‌کند و البته در تمام این روزها به دور از حواشی فوتبال، کنار خانواده حضور دارد. علیرضا بعد از پایان دوران استراحت، به اتریش رفت تا در کمپ تمرینی فاینورد شرکت کند. استارت علیرضا با فاینورد در کمپ تمرینی سالفلدن بود. منطقه‌ای خوش آب و هوا در اتریش که فاینورد آنجا را برای آغاز اردوی پیش‌فصل خود انتخاب کرده است.
فاینورد 11 تیرماه نخستین بازی تدارکاتی خود را انجام داد و البته در دیداری عجیب با 7 گل مقابل کپنهاگن دانمارک شکست خورد. قرار است بازی بعدی شاگردان آندره اسلات که به‌عنوان برترین مربی فصل 2022-2021 فوتبال هلند انتخاب شد، روز 18 تیر و مقابل سالزبورگ در ورزشگاه آنیف برگزار شود. در این دیدار، احتمالا سرمربی فاینورد از علیرضا جهانبخش رونمایی می‌کند و می‌توانیم شاهد هنرنمایی او در زمین مسابقه باشیم.

1725735

دیدارهای تدارکاتی فاینورد به جدال با سالزبورگ ختم نمی‌شود. بعد از این بازی، فاینورد به هلند برمی‌گردد و روز 25 تیر مقابل یونیون گیلورسه از بلژیک به میدان می‌رود. بازی با لیون در روز دوم مرداد برنامه بعدی فاینورد است و حریف قدرتمند فرانسوی می‌تواند محکی جدی برای جهانبخش و یارانش باشد. آخرین بازی تدارکاتی فاینورد در تور پیش‌فصل برابر ویتسه در روز پنجم مرداد برگزار می‌شود و شاگردان اسلات پس از این دیدار آماده حضوری قدرتمند در لیگ هلند خواهند شد.
لیگ هلند یا همان اردی‌ویسه در فصل 2023-2022، کمتر از یک ماه دیگر و در تاریخ 14 مرداد آغاز می‌شود و البته فاینورد در نخستین بازی خود 16 مرداد میهمان ویتسه خواهد بود. جهانبخش که عضوی مهم از تیم ملی ایران محسوب می‌شود، امیدوار است تا فصل متفاوتی را تجربه کند. او در سال جام جهانی می‌خواهد در اوج باشد و با آمادگی کامل به قطر برود. اتفاقی که می‌تواند به سود تیم ملی و دراگان اسکوچیچ هم باشد.

1725736
1725737

 

منبع : ایران ورزشی

دیدگاه‌ها