کد خبر : 1832494 | 16 تیر 1401 ساعت 14:25 | 12.5K بازدید | 5 دیدگاه

ال نینو ماراویلا جایی در برنامه‌های اینتر ندارد

الکسیس سانچز پیشنهاد الریان قطر را رد کرد

بازیکن شیلیایی اینتر جایی در برنامه های فصل بعد این تیم ندارد و در حال بررسی پیشنهاداتش است.

الکسیس سانچز پیشنهاد الریان قطر را رد کرد

به گزارش "ورزش سه"، اینتر برای جذب پائولو دیبالا، نیاز دارد تا دو نفر از مهاجمان خود را از لیست کنار بگذارد. الکسیس سانچز در صدر فهرست بازیکنان مازاد نراتزوری قرار دارد و مدیران باشگاه به دنبال راه حلی برای پایان مسالمت آمیز با این بازیکن هستند.

ال نینو ماراویلا (لقب سانچز) با اینتر قرارداد دارد و به دلیل دستمزد بالایی که از افعی ها دریافت می کند، تمایلی به جدایی ندارد. چند روز پیش روزنامه گاتزتا نوشته بود که سانچز از رفتار و قصد مدیران اینتر برای فروش او با وجود داشتن قرارداد تا یکسال دیگر ناراحت شده است و نمی‌خواهد حداقل برای جدایی از تیم مساعدتی نشان دهد.

به عنوان مثال، بعد از پیشنهاد سویا، ویارئال نیز به جذب او علاقه نشان داد اما این بازیکن پیشنهادشان را رد کرد. حالا نیکولو اسکیرا خبرنگار ایتالیایی در توئیتی بار دیگر به خارج بودن سانچز از برنامه های اینتر خبر داده و نکته تازه، رد شدن پیشنهاد الریان قطر است.

اسکیرا نوشته است: الکسیس سانچز برای فصل آینده در برنامه های اینتر جایی ندارد. ال نینو ماراویلا پیشنهادات بسیاری از ترکیه (گالاتاسرای)، ژاپن، برزیل (فلامنگو)، قطر (الریان) را رد کرده است. او می خواهد در اروپا بماند و در لیگ برتر بازی کند.

مدیران اینتر سخت در تلاش هستند تا پس از توافق با سانچز، قرارداد او را فسخ کنند. ماروتا می خواهد با پرداخت غرامت، از شر این بازیکن شیلیایی راحت شود و با فروش احتمالی ژکو، جا را برای آمدن دیبالا باز کند هر چند که خواکین کوره‌آ نیز دیگر گزینه فروش نراتزوری است.

اینتر تمام تلاشش را به کار خواهد گرفت تا دیبالا را به سن سیرو بیاورد. بازیکن با ماروتا توافق دارد و به همین دلیل تاکنون از مذاکره با سایر تیم ها خودداری کرده است. او منتظر اینتر می ماند تا با فروش دو مهاجم و بهینه شدن حساب های دفتری نراتزوری، به صورت رسمی به جمع شاگردان اینزاگی اضافه شود البته که این مسئله منوط به جدایی سانچز و یکی از میان ژکو و کوره‌آ است.

دیدگاه‌ها