کد خبر : 1832501 | 16 تیر 1401 ساعت 15:00 | 26.3K بازدید | 14 دیدگاه

یک هدف دیگر چلسی گریخت؛ دلیخت در بایرن

روزنامه بیلد مدعی است ماتیس دی‌لیخت، مذاکراتش با چلسی را متوقف کرده و بایرن مونیخ برای جذب این مدافع هلندی به یوونتوس پیشنهاد داده است.

یک هدف دیگر چلسی گریخت؛ دلیخت در بایرن

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه آلمانی بیلد اعلام کرد ماتیس دی‌لیخت، مدافع هلندی یوونتوس، که در روزهای اخیر به نظر می‌رسید به چلسی منتقل خواهد شد مذاکرات خود با این باشگاه انگلیسی را متوقف کرده و حالا بایرن مونیخ برای جذب او پا به میدان گذاشته و پیشنهادی به یوونتوس ارائه کرده است.

بر اساس این گزارش، ایجنت مدافع هلندی تمام تماس‌ها با باشگاه چلسی را قطع کرده و حالا منتظر است ببیند آیا بایرن مونیخ و یوونتوس درباره انتقال دلیخت به توافق خواهند رسید یا نه.

1725783

بیلد می‌‌گوید حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن، دیشب با یک پرواز به شهر تورین رفته تا با فدریکو چروبینی، مدیر ورزشی یوونتوس، دیدار کرده و درباره انتقال این مدافع هلندی گفتگو کند. ملاقات امروز دو مدیر ورزشی حدود سه ساعت طول کشیده و به ادعای بیلد، مدیران یووه را متقاعد کرده که بهتر است با انتقال دلیخت به باواریا موافقت کنند.

در این گزارش اشاره شده که یوونتوس مایل است در ازای واگذاری دلیخت، 75 میلیون یورو از بایرن دریافت کند. اما باشگاه مونیخی مایل است رقم قرارداد کمتر از این باشد. این در حالی است که دیروز در آلمان گفته می‌شد که بایرن پیشنهادی 75 میلیون یورویی به یووه ارائه کرده است. بیلد اما این گزارش‌ها را تکذیب کرد.

دیدگاه‌ها