کد خبر : 1832503 | 16 تیر 1401 ساعت 15:30 | 37.6K بازدید | 31 دیدگاه

ریو فردیناند:

لیگ اروپا؟ حتی آهنگش هم به گوش رونالدو نخورده

ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، از تصمیم رونالدو برای ترک این باشگاه حمایت کرده و می‌گوید در ماجرای درخواست جدایی از یونایتد، حق با ابرستاره پرتغالی است.

لیگ اروپا؟ حتی آهنگش هم به گوش رونالدو نخورده

به گزارش "ورزش سه"، ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، می‌گوید کریستیانو رونالدو حق دارد از شرایط خود در این تیم ناراحت بوده و خواهان جدایی باشد چرا که او یک برنده بالفطره است و استحقاق این را دارد که در تیمی بازی کند که همیشه برنده است.

ریو فردیناند که در دوران بازی با پیراهن یونایتد با کریستیانو رونالدو همبازی بوده ضمن حمایت از تصمیم رونالدو گفت:"البته که او ناراحت است و حق هم دارد".

1725787

فردیناند می‌گوید رونالدو از زمان پیوستن دوباره به یونایتد از شرایط این تیم ناراضی بوده ولی در پایان فصل، ناتوانی در راه یافتن به لیگ قهرمانان، کاسه صبر ابرستاره پرتغالی را لبریز کرده و او را به این نتیجه رسانده که ادامه دادن فایده ندارد.

حتی شروع جدید یونایتد با اریک تن‌هاخ، سرمربی هلندی، هم نتوانسته رونالدو را قانع کند که این تیم فصل آینده می‌‌تواند مدعی جدی فتح جام باشد.

فردیناند در صحبت‌های خود درباره رونالدو گفت:"فراموش نکنید که ما داریم راجع به کریستیانو رونالدو صحبت می‌کنیم. نمی‌فهمم چطور از اینکه کریستیانو رونالدو از شرایط فعلی منچستریونایتد ناراضی است تعجب می‌کنید. او نمی‌تواند راضی باشد. کما اینکه من هم راضی نیستم".

1725788

ستاره سابق شیاطین سرخ در ادامه گفت:"کسی که می‌خواهد در بازی‌ها پیروز بشود و جام بگیرد، کسی که عادت دارد هر سال در بالای جدول برای به دست آوردن بهترین عنوان‌ها رقابت کند، ناگهان خودش را در تیمی می‌بیند که حتی به لیگ قهرمانان صعود نکرده است. نمی‌توانید از چنین کسی انتظار داشته باشید از شرایطش راضی باشد. او از نرسیدن یونایتد به چمپیونزلیگ ناراحت است. رونالدو حتی نمی‌داند آهنگ لیگ اروپا چیست؛ چون تا حالا آن آهنگ به گوشش نخورده است".

دیدگاه‌ها