کد خبر : 1832517 | 16 تیر 1401 ساعت 18:15 | 160.6K بازدید | 47 دیدگاه

آبی‌ها در تلاش برای جذب کریستیانو؛

یونایتد که رضایت داد؛ مقصد رونالدو مشخص شد؟

به نظر می رسد در حال حاضر تنها چلسی به صورت جدی برای جذب کریستیانو رونالدو اقدام کرده است.

یونایتد که رضایت داد؛ مقصد رونالدو مشخص شد؟

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو به دلایل خانوادگی به باشگاه اعلام کرده که فعلا قصدی مبنی بر حضور در تمرینات منچستریونایتد ندارد. اما به نظر می رسد هدف این ستاره پرتغالی مبنی بر جدایی تنها بعد از یک سال باشد و حالا اسکای اسپورتس مدعی شد دیگر منچستریونایتد نیز حاضر است در تابستان به پیشنهادات برای فروش کریستیانو رونالدو گوش دهد. در این میان علاقه چلسی به جذب این بازیکن پرافتخار بلوف نیست، آبی ها جدی هستند و تمام تلاش خود را برای بستن قرارداد با رونالدو انجام خواهند داد. 

1725808

از زمان اعلام شایعات درخواست رونالدو برای ترک اولدترافورد، نام تیم هایی چون رئال مادرید، بایرن مونیخ و حتی اتلتیکو مادرید مطرح شده و حتی برخی از بازگشت عاشقانه او به اسپورتینگ در پرتغال می گویند. اما نشریه مارکا مدعی شد چلسی جدی‌ترین تیم برای به خدمت گرفتن شماره هفت است و حضور قدرتمندانه در لیگ قهرمانان اروپا، می تواند رونالدو را برای انتقال به لندن مجاب کند. 

تاد بولی، مالک جدید چلسی، به دنبال جذب یک ستاره نامدار و انتقالی پرسر و صدا در ماه های ابتدایی حضور خود در این باشگاه است. او امیدوار است که هدیه بزرگی به توماس توخل بدهد و معدود انتقالی می تواند بزرگ تر از خرید کریستیانو رونالدو باشد. البته همچنین نام بازیکنانی چون ماتیس دی لیخت، رافینیا و رحیم استرلینگ و چند نفر دیگر نیز مطرح شده است.

اما چلسی به ستاره ای نیاز دارد که خط حمله را رهبری کند و کریستیانو رونالدو می تواند این کار را به خوبی انجام دهد. آنها همچنین برای فصل بعد به یک بازیکن بزرگ، رهبر و پرافتخار نیاز دارند و ستاره سابق یوونتوس نیز می تواند این نقش را ایفا کند. البته منچستریونایتد نمی‌خواهد این بازیکن را به یک رقیب مستقیم در لیگ برتر بفروشد، اما چلسی احتمالا مایل به ارائه پیشنهاد یک یا دو بازیکن و پول نقد برای کریستیانو خواهد بود و به نظر قصد این باشگاه کاملا جدی است. روملو لوکاکو نیز اخیرا از چلسی راهی اینتر شد و چه جانشینی برای او بهتر از رونالدو.

1725787

دیدگاه‌ها