کد خبر : 1832545 | 16 تیر 1401 ساعت 23:00 | 105.8K بازدید | 26 دیدگاه

غیبت ادامه دارد؛

تصمیم جنجالی رونالدو؛ جنگ علنی با منچستریونایتد!

کریستیانو رونالدو به همراه سایر بازیکنان منچستریونایتد برای شروع تور پیش فصل در روز جمعه به تایلند سفر نمی کند.

تصمیم جنجالی رونالدو؛ جنگ علنی با منچستریونایتد!

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو 37 ساله به دلایل خانوادگی در تمرینات پیش فصل این هفته یونایتد حاضر نشده و اخبار حاکی از آن است که این ستاره پرتغالی می خواهد اولدترافورد را ترک کند. منچستریونایتد فردا برای برگزاری تور آماده سازی پیش فصل خود راهی تایلند خواهد شد. این اتفاق در شرایطی رخ خواهد داد که کریستیانو رونالدو برای چهارمین روز در تمرینات پیش فصل منچستریونایتد زیر نظر اریک تن هاخ شرکت نکرد و به احتمال زیاد در تور پیش فصل این تیم نیز غایب خواهد بود. منچستریونایتد همچنان به بهانه مشکلات خانوادگی رونالدو احترام گذاشته و واکنشی حداقل در مقابل انظار عمومی به این ستاره پرتغالی نشان نداده است.

1725851

سخنگوی باشگاه منچستریونایتد گفت: "کریستیانو رونالدو در سفر منچستریونایتد برای تور پیش فصل ما در تایلند و استرالیا در روز جمعه حضور نخواهد داشت. او مرخصی بیشتری برای رسیدگی به یک مسئله خانوادگی دریافت کرده است.

کاروان بازیکنان منچستریونایتد ساعت 16:30 جمعه به سمت بانکوک پرواز می کند و به نظر می رسد اریک تن هاخ به برخی بازیکنان آکادمی خبر داده که احتمالا در این سفر کاروان یونایتد را همراهی خواهند کرد. منچستر یونایتد روز سه‌شنبه در بانکوک به مصاف لیورپول می‌رود و سپس به ملبورن رفته و با ملبورن ویکتوری و کریستال پالاس دیدار می‌کند. در ادامه آنها در تاریخ 23 ژوئن مقابل استون ویلا قرار می‌گیرند. همچنین بازی های دوستانه دیگری با اتلتیکو مادرید در اسلو در 30 جولای و رئال وایه کانو در اولدترافورد در 31 جولای برنامه ریزی شده است.

اخبار حاکی از آن است که تاد بولی، مالک جدید باشگاه چلسی برای خرید کریستیانو رونالدو وارد عمل شده است. ستاره پرتغالی قصد دارد به هر ترتیبی فصل بعد در لیگ قهرمانان بازی کند و تیم توماس توخل قاعدتا یکی از مدعیان فتح این تورنمنت خواهد بود.

1725852

دیدگاه‌ها