کد خبر : 1832574 | 17 تیر 1401 ساعت 12:40 | 27.7K بازدید | 56 دیدگاه

مهاجم تیم ملی: به ما اعتماد کنید

درخواست آزمون؛ تغییر را بگذارید بعد از جام جهانی

سردار آزمون مهاجم تیم ملی بار دیگر با انتشار یادداشتی در صفحه شخصی اش از اسکوچیچ حمایت کرد و خواستار حفظ او دست کم تا پایان جام جهانی شده است.

درخواست آزمون؛ تغییر را بگذارید بعد از جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، همین چندی پیش بود که سردار آزمون در گفتگو با برنامه فوتبال برتر از اسکوچیچ حمایت کرد و حتی به خاطر حمایت از سرمربی برنامه های آماده سازی تیم ملی از سوی فدراسیون فوتبال را زیر سوال برد. او اینبار به بهانه برگزاری جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال در وزارت ورزش و جوانان! و شایعات برکناری اسکوچیچ یادداشتی در صفحه شخصی اش در حمایت از اسکوچیچ منتشر کرد.

او نوشت: ما اعضای تیم ملی جمهوری اسلامی ایران از تلاش ها و حمایت های مقامات دولت در راستای حمایت همه جانبه از تیم ملی تشکر می کنیم. اعلام می کنیم در شرایط فعلی فرد فرد بچه های تیم ملی همدل و یکصدا در کنار کادر فنی تلاش خواهیم کرد تا در جام جهانی قطر دل مردم ایران را همچون گذشته شاد کنیم. و به ما اعتماد کنید و تیم ملی را در این برهه حساس و کوتاه تا جام جهانی همه جانبه حمایت نمایید.

در ادامه نوشته سردار آزمون این چنین آمده است: ما بازیکنان از شماها خواهش می کنیم چیزی را تغییر ندهید، همه چیز را بگذارید بعد از جام جهانی.

گفته می شود در جلسات کمیته فنی و بعضی از نقدها به این موضوع اشاره می شود که رختکن تیم ملی با اسکوچیچ همسو نیست اما از حمایت سردار آزمون و دیگر بازیکنان تیم ملی از مربی کروات اینطور بر می آید که بازیکنان تیم ملی رابطه خوبی با سرمربی تیم ملی دارند و این ها تنها بهانه هایی است برای برکناری اسکوچیچ. از همه مهمتر در حالی بحث برکناری اسکوچیچ مطرح شده است که همه بازیکنان تیم ملی از جمله سردار آزمون به برنامه های آماده سازی تیم ملی در خرداد ماه نقد داشتند و هنوز برنامه بازی های دوستانه تیم ملی در فیفادی بعدی مشخص نشده است و هنوز بازی با تیم اروگوئه هم نهایی نشده است.

باید منتظر ماند و دید که آیا این درخواست ها مورد تحلیل و بررسی قرار می گیرد یا نه. شاید در ساعات و روزهای آتی از این متن ها باز هم در صفحه شخصی ملی پوشان منتشر شود. البته علیرضا بیرانوند و احمد نورالهی هم پیش از سردار آزمون در حمایت از اسکوچیچ پست گذاشتند.

1725892

دیدگاه‌ها