کد خبر : 1832592 | 17 تیر 1401 ساعت 15:25 | 49.7K بازدید | 12 دیدگاه

لوک دی یونگ:

احساس غرور کردم، وقتی کل نوکمپ نامم را فریاد زد

لوک دی یونگ، مهاجم سابق بارسلونا مدعی شد با بررسی عملکرد گذشته خود احساس غرور می کند.

احساس غرور کردم، وقتی کل نوکمپ نامم را فریاد زد

به گزارش "ورزش سه"، لوک دی یونگ، مهاجم 31 ساله و هلندی فصل گذشته را به صورت قرضی در بارسلونا سپری کرد و در 29 بازی 7 گل به ثمر رساند تا به این باشگاه کمک کند تا پس از شروعی ضعیف، به مقام دوم لالیگا برسند. لوک دی یونگ که با پایان قراردادش چاره ای جز بازگشت به سویا نداشت، دوران حضور خود در بارسلونا را شیرین و خاطره انگیز توصیف کرده است.

لوک دی یونگ گفت: "من بازیکن بارسلونا بودم و برای یک لحظه کل استادیوم نوکمپ کامل نام من را فریاد زد. من با سویا قهرمان لیگ اروپا شدم و با زدن دو گل، تکلیف فینال را روشن کردم. پس بله، می توانم با احساس غرور به گذشته نگاه کنم. 

1725909

البته نیم فصل اول من در بارسلونا سخت بود و در کل شرایط در باشگاه دشوار پیش می رفت و این اوضاع برای من نیز آسان نبود. اما من انتخاب کردم که بمانم و فقط به مبارزه کردن ادامه دهم تا سال خوبی را در بارسلونا رقم بزنم و فکر می کنم این اتفاق به خوبی رخ داد. 

وقتی هر گاه در نیم فصل دوم شروع به گرم کردن می کردم، هواداران شروع به فریاد زدن نام من می کردند و مو به تنم سیخ می شد. البته ابتدا توسط بسیاری از هواداران دست کم گرفته شدم و فکر می کنم خودم را مجبور کردم که سخت تلاش کنم. من هرگز شکایت نکرده و همیشه سخت کار می کردم تا خودم را نشان دهم.

البته به نظر من رونالد کومان، سرمربی سابق بارسلونا برنامه بسیار خوبی داشت و من خودم را چند بار در ترکیب تیم ملی هلند زیر نظر او نشان داده بودم. به دلیل مصدومیت های فراوان، فقط من و ممفیس دیپای به عنوان دو مهاجم باقی تیم مانده بودیم. من بازیکنی نبودم که هواداران بارسلونا به دیدنم عادت داشته باشند و در واقع گزینه جانشین بودم، خوشبختانه در نیم فصل دوم شرایط خوب پیش رفت."

دیدگاه‌ها