کد خبر : 1832598 | 17 تیر 1401 ساعت 17:00 | 21.4K بازدید | 11 دیدگاه

پیام پوگبا از جت شخصی: دارم می‌آیم یوونتوس

پل پوگبا، در حال عزیمت به تورین برای امضای قرارداد با یوونتوس، سوار بر جت شخصی خود، از قطعی شدن حضورش در این تیم خبر داد.

پیام پوگبا از جت شخصی: دارم می‌آیم یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، پل پوگبا، ستاره فرانسوی، که بعد از شش سال حضور در منچستریونایتد به باشگاه سابق خود یوونتوس برمی‌گردد، درحالیکه با جت شخصی‌اش در حال پرواز به تورین است، ویدیویی منتشر کرد و از قطعی بودن پیوستنش به بیانکونری خبر داد.

قرارداد پوگبا با منچستریونایتد تابستان امسال به پایان رسید و او به عنوان بازیکن آزاد به یوونتوس می‌پیوندد. این هافبک 29ساله در فاصله سالهای 2012 تا 2016 به مدت چهار سال در یوونتوس بازی می‌کرد. او پیش از آن هم سابقه بازی در یونایتد را داشت و از یوونتوس با قراردادی 110 میلیون یورویی راهی اولدترافورد شد.

1725914

گفته می‌شود قرارداد جدید پوگبا با یوونتوس که به زودی امضا خواهد شد قراردادی چهارساله است. بر اساس گزارشها پوگبا فردا در شهر تورین به مقر باشگاه یوونتوس رفته و تستهای پزشکی را پشت سر خواهد گذاشت.

پوگبا امروز در حالی که با جت شخصی خود عازم شهر تورین در ایتالیا بود در حساب اینستاگرامی‌اش ویدیویی منتشر کرد تا به صورت زودهنگام از قطعی شدن قراردادش با یووه خبر دهد.

1725915

پوگبا در حالی که یک گرمکن آدیداس به رنگهای سیاه و سفید، رنگهای سنتی باشگاه یوونتوس، به تن داشت در این ویدیو خطاب به دوربین گفت:" وقتشه". پوگبا در کپشن ویدیوی خود از هشتگ "برگشت پوگبا عملاً قطعی است" استفاده کرد تا به هواداران یوونتوس خبر بدهد که از این لحظه او را باید بازیکن تیم‌شان بدانند.

دیدگاه‌ها