کد خبر : 1832605 | 17 تیر 1401 ساعت 18:30 | 48.3K بازدید | 13 دیدگاه

کنایه اسکولز به قوانین تن‌هاخ: بدون آشپز که نمی‌شود!

پل اسکولز، اسطوره منچستریونایتد، ضمن انتقاد شدید از بازیکنان حال حاضر این تیم، آنچه این روزها پنج قانون سخت‌گیرانه اریک تن‌هاخ خوانده می‌شود را بی‌معنی دانست.

کنایه اسکولز به قوانین تن‌هاخ: بدون آشپز که نمی‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های انگلیسی در روزهای اخیر از قوانین جدیدی که اریک تن‌هاخ در منچستریونایتد به اجرا گذاشته پرده برداشته و از آنها به عنوان پنج قانون سخت‌گیرانه تن‌هاخ صحبت کردند. پل اسکولز، اسطوره یونایتد، در واکنش به این گزارش‌ها به انتقاد تند از بازیکنان حال حاضر باشگاه و قوانین ادعایی موسوم به قوانین سخت‌گیرانه تن‌هاخ پرداخت.

بر اساس قوانین جدید تن‌هاخ، بازیکنان یونایتد باید هر هفته تست BMI بدهند و اگر با تاخیر در جلسات تیمی یا در تمرینات حاضر شوند با تنبیه روبرو خواهند شد. بازیکنان یونایتد در هفته‌هایی که بازی‌های لیگ در جریان است از مصرف الکل منع شده‌اند، حق شکایت از شرایط تیم به ایجنت‌های خود را ندارند و نمی‌توانند برای خود آشپز اختصاصی استخدام کنند.

از این گذشته گفته می‌شد تن‌هاخ از غیبت کردن در رختکن، از ناآماده بودن بدنی و پاس رو به عقب خوشش نمی‌آید و به بازیکنان درباره این موارد هشدار داده.

پل اسکولز، ستاره سابق منچستریونایتد، گزارش دیلی‌میل درباره قوانین جدید تن‌هاخ را در حساب اینستاگرام خود منتشر کرده و در توصیف آن از این جمله استفاده کرد:" بعید می‌دانم من اگر آشپز شخصی نداشتم و نمی‌توانستم پیش ایجنتم شکایت کنم، می‌توانستم تاب بیاورم".

1725927
استوری طعنه‌آمیز پل اسکولز درباره قوانین اریک تن هاخ

واکنش تمسخرآمیز پل اسکولز نشان می‌دهد او روش اریک تن‌هاخ برای مدیریت رختکن شیاطین سرخ را مناسب نمی‌داند.

اسکولز از جمله ستاره‌های سابق یونایتد است که بهتر از هر کس با جو داخلی باشگاه و رختکن تیم آشنا است. او با پیراهن یونایتد 700 بازی انجام داده و 19 جام بدست آورده. همه این جام‌ها برای پل اسکولز در دوران سرمربی‌گری سر الکس فرگوسن بدست آمد. سرمربی افسانه‌ای که به نظر می‌رسد اریک تن‌هاخ با قوانین سخت‌گیرانه‌اش قصد دارد روش او را تقلید کند.

1725928

البته اسکولز پیش از این از حامیان سرمربی هلندی بود و در ماه آوریل گفته بود همه هواداران یونایتد باید از تن‌هاخ حمایت کنند. اسکولز در این باره گفته بود:" این مربی حالا باید حمایت شود. او برای این استخدام شده که شرایط باشگاه را اساسا تغییر دهد. البته او به کسی نیاز دارد که در کنارش باشد و کمکش کند. او در آژاکس فن‌درسار و اورمارس را داشت و در یونایتد هم باید کسی مثل آنها را در کنار خودش ببیند".

دیدگاه‌ها