کد خبر : 1832608 | 17 تیر 1401 ساعت 19:00 | 14.4K بازدید | 10 دیدگاه

یونایتد تایید کرد؛ رونالدو در تور آسیایی همراه ما نیست

باشگاه منچستریونایتد، عدم حضور رونالدو در تور تابستانی آسیا و استرالیای این تیم را رسما اعلام کرد تا اپیزود دیگری از تنش بین ابرستاره پرتغالی و شیاطین سرخ آغاز شود.

یونایتد تایید کرد؛ رونالدو در تور آسیایی همراه ما نیست

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد فهرست 31نفره بازیکنان این تیم برای حضور در تور آسیا و اقیانوسیه را اعلام کرد. بازیکنانی که باید در چند بازی دوستانه در تایلند و استرالیا به میدان بروند. عدم حضور نام رونالدو در این فهرست، تایید رسمی غیبت او در این سفر از سوی باشگاه منچستریونایتد بود.

منچستریونایتد همچنین شایعات اخیر درباره علت ادعایی رونالدو برای غیبتش در این سفر را هم تایید کرد و گفت یک "مشکل خانوادگی" باعث شده ابرستاره پرتغالی نتواند شیاطین سرخ را در این سفر همراهی کند.

1725933

رسانه‌ها دیروز از این خبر پرده برداشته و مدعی شدند رونالدو در سفر تابستانی تیم اریک تن‌هاخ برای انجام چند بازی دوستانه و برگزاری اردوی تدارکاتی پیش‌فصل حضور نخواهد داشت. لیستی که امروز از سوی باشگاه منتشر شد تاییدیه رسمی این گزارشها بود.

ادعای دیگری که این روزها توسط رسانه‌ها مطرح شده می‌گوید یونایتد در پشت صحنه تصمیم گرفته مانع از خروج رونالدو از یونایتد نشود؛ اما باشگاه تا این لحظه به صورت علنی اصرار داشته که قصد واگذاری رونالدو را ندارد. باید دید آیا این گزارش‌های رسانه‌ای هم به زودی رسمی خواهد شد یا نه.

باشگاه منچستریونایتد در اطلاعیه‌ای که امروز در وبسایت باشگاه منتشر شد نوشت:" کریستیانو رونالدو در جمع بازیکنانی که امروز منچستر را به مقصد تایلند ترک می‌کنند حضور ندارد. باشگاه مرخصی او را تمدید کرده تا بتواند به یک مشکل خانوادگی رسیدگی کند".

دیدگاه‌ها